Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itssoeasy skrev:Alla kör väl båge gör väl det för att det är det roligaste som finns, men det följer ju med en del grejer i paketet. Bland annat att det imponerar på vissa damer (förhoppningsvis yngre, men är hon fräsch så är hon!).
Tänkte höra lite bland er hur många det är som har fått sig ett litet samkväm tack vare bågen. Själv hade jag stadigt redan när jag skaffade hojen, men det har ju dykt upp en del möjligheter under tidens gång (läs ett).
Hur är det med er andra?
Ps. Frågan gäller naturligtvis även damer!
Tror att det är hojen, en cbr 600 skriker ju "jag har så enorm utrusting att jag kan köra en mesig hoj"Mattias skrev:Nej, mitt utseende och personlighet fixar liggen. Hojen är mest töntig.
Vilket ju innebär att det är Mattias personliga egenskaper de vill åt.Hightuned skrev:Tror att det är hojen, en cbr 600 skriker ju "jag har så enorm utrusting att jag kan köra en mesig hoj"![]()
Rasorblade skrev:Please let me nock on your door!!!
Livsan skrev:hi hi
hrmm... en liten fråga till er ... Vad är snyggast på en tjej? Två delat skinnställ eller ett icke delat skinnställ? Två delat är ju snyggast i sig tycker jag men om man ska vara riktigt fåfängborde inte ett icke delat skinnställ ta fram midjan bättre?
![]()
![]()
jag föredrar mina tjejer utan läder i bingenLivsan skrev:hi hi
hrmm... en liten fråga till er ... Vad är snyggast på en tjej? Två delat skinnställ eller ett icke delat skinnställ? Två delat är ju snyggast i sig tycker jag men om man ska vara riktigt fåfängborde inte ett icke delat skinnställ ta fram midjan bättre?
![]()
![]()
Livsan skrev:hi hi
![]()
![]()
Raceställ är det enda rätta. Alltid.Livsan skrev:hi hi
![]()
![]()
Svaret är ju givet... MIG såklart! om vad som är snyggast på en tjej.Livsan skrev:hi hi
![]()
![]()
Eyyy.... vaffan mannen.... va tror ni om mig vaNewstreaM skrev:Haha, det var som fan. Har inte Miss Orchidee skrivit än i denna tråd? Det kommer väl![]()
![]()
Corbalin skrev:...och
jag ska köpa TLR.. kanske resulterar i ännufler chicks på pallen
fan va göttCorbalin skrev:hehe.. rätt rätt...
jag å en polare kom åkandes rätt lugnt en dag på stan i götet..
åkte förbi två brudar som gick på trottoaren, deras huvuden vände sig
i takt med att vi åkte förbi och dom missade naturligtvis kanten på andra
sidan gatan och ramlade båda två.. dom vände sig snabbt om och småsprang
därifrån, vi fick oss ett gott skratt iaf..![]()
Miss_Orchidee skrev:Eyyy.... vaffan mannen.... va tror ni om mig va![]()
Ne.....Coola Ola skrev:Vill du verkligen veta det?
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten