Har du Eurosport, och har aldrig kollat på K1?

K1 är superkul att titta på,hoppas vi får se Tyson i år.
Jag såg förresten Akebono vs Bob Sapp,hehe fan va liten han blev Bob.
Tyvärr va det en mindre underhållande match :död

Lartes skrev:
Har du biljetter dit?
Jag vill också gå fast orkar inte köa när dom öppnar :död

Jepp, har parkett biljetter:) Har haft dom i typ 2-3 månader:)
Jag, Matte och min syster och hennes sambo ska gå.

Du får kolla på galan på eurosport sen.

/Annicka

Annicka skrev:
Jepp, har parkett biljetter:) Har haft dom i typ 2-3 månader:)
Jag, Matte och min syster och hennes sambo ska gå.

Du får kolla på galan på eurosport sen.

/Annicka

Inte riktigt lika kul

Kanske ska höra med Holm om han kan fixa en plåt :Bugar

Quaya skrev:
oh herrejävlar... tänk er då och slåss mot honom på stan utan handskar och domare :gnissla

Undra om någon i världen kan få ner den killen egentligen alltså utan föremål och 1 mot 1 :confused:

Royice Gracie t.ex. (staving?) :fakta

eller varför inte vanderlei silva med sina knän eller vitor belfort med hans hårda å snabbhet slagen???? :näsblod

Lartes skrev:
BTW Du har inte hört nått om Magnus Samuelssons erbjudande till K-1?? :rolleyes:

Du lär nog sova över där om du ska få någon biljett. Dom såldes ju slut rätt fort på Internet osv i år så det lär ju vara en del som tror att dom kan få någon av dom 100 biljetterna.

Läste lite rykten om Samuelsson. Var det säkert att det var just K1 som var intressant? Läste att han varit på en träning hos Gracie Gracie bröderna i New York. Hade tydligen provat lite MMA. Var han än hammnar vore det kul att se :tummenupp

Vad är det, 140pannor bara muskler och 2m någonting?

WestW skrev:
Du lär nog sova över där om du ska få någon biljett. Dom såldes ju slut rätt fort på Internet osv i år så det lär ju vara en del som tror att dom kan få någon av dom 100 biljetterna.

Läste lite rykten om Samuelsson. Var det säkert att det var just K1 som var intressant? Läste att han varit på en träning hos Gracie Gracie bröderna i New York. Hade tydligen provat lite MMA. Var han än hammnar vore det kul att se :tummenupp

Vad är det, 140pannor bara muskler och 2m någonting?

Mmm men det vore sjuktkul att få se det hela live :banana

Jag läste att det var K-1 varjefall och att han blivit erbjuden att typ få skriva vilken summa han ville på cheken (stavning? ser skitkonstigt ut) själv :3freak

Räcker 140pannor? När han vann världens starkaste -98:a vägde han en bra bit över 150kg, och där har han väll legat när jag sett han tror jag :yoparty

Remy Bonjasky e han holländaren va?
Isåfall rockar han ju klart hårdast, är klart roligast att se på också :banana

Lartes skrev:
Inte riktigt lika kul

Kanske ska höra med Holm om han kan fixa en plåt :Bugar

Om någon av oss 4 inte kan gå av någon anledning så ringer jag dig direkt så kan du köpa den biljetten :)

Det jobbiga som hände förra året va att det va kö i nästan 2 timmar, och sen när du kom in så va dom överbokade. Därför beställde jag nummrerade platser i år.

/Annicka

Annicka skrev:
Om någon av oss 4 inte kan gå av någon anledning så ringer jag dig direkt så kan du köpa den biljetten :)

Det jobbiga som hände förra året va att det va kö i nästan 2 timmar, och sen när du kom in så va dom överbokade. Därför beställde jag nummrerade platser i år.

/Annicka

Faan vad sjysst, Får väll hoppas på nån sjukdom då :rolleyes:

Va dom dyra biljetterna eller?

Annicka skrev:

/Annicka

Jag tror att anledningen att det var sån grym kö förra året och att det tog tid att komma in var pga nån torped skulle göra ett jobb. Man vart ju genomsökt när man skulle gå in.

Var väl nån gangsterkung som hade fått div mordhot och att dom skulle klippa honom på galan.

Trevlig tillställning i övrigt :tummenupp

K1/UF och allt liknande = trams. Se vuxna män puckla på varandra är verkligen utvecklande. Not.

WestW skrev:
Jag tror att anledningen att det var sån grym kö förra året och att det tog tid att komma in var pga nån torped skulle göra ett jobb. Man vart ju genomsökt när man skulle gå in.

Var väl nån gangsterkung som hade fått div mordhot och att dom skulle klippa honom på galan.

Trevlig tillställning i övrigt :tummenupp

ok skumt. Jag blev inte genomsökt när jag gick in. Visserligen så va ju det ett tag efter.

Ska du dit i år igen?

/Annicka

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8