Alltså, underskatta inte fienden som jag sade tidigare. En bojkott hjälper inte ett jäkla dugg. Om vi antar att alla intelligenta personer i Sverige bojkottar aftonbladet, så blir det väl en sisådär 2% av deras läsekrets. Dumskallarna fortsätter att läsa!
Nej, nu var jag dum. Jag hårddrog det lite. Jag är gärna med och bojkottar aftonbladet, men jag tror ärligt talat inte att det hjälper. Allmänheten kommer att fortsätta med att läsa den. Sorry.
Själv är jag en konstig prick som faktiskt aldrig tittar på TV, då jag har åsikten att det bara är skit som sänds. Hjälper det? Nej, inte precis. TV fortsätter att sända sitt skit, och märker inte att jag inte tittar.

Nä, uppriktigt sagt så dömer jag ingen, jag har bara konstaterat att JAG inte vill titta och låta programtablåer styra MITT liv. Vad andra gör bryr jag mig inte om.
Poängen med mitt flummiga inlägg då:
Jag tror faktiskt att det bästa är att spela med i spelet om man nu vill påverka. Bomba hellre aftonbladet med debattartiklar och insändare, och försök få dem att gå din väg. Påverka på andra sätt, helst inifrån. Skitsvårt, nära nog omöjligt, det vet jag. Men jag tror ändå att det gör en aning större nytta... Heja Dansken, han gör ju just detta!