Har du din knarr bara för nöjes skull?

Nice :)

Hehe, BMW farbiksracer - 15000 kr ;)

Inte farligt dyrt ens idag med 204545 kr för en fabriksracer ;)

Klockrena klipp, svt har mycket roligt i sina arkiv. Knarr, det uttrycket har jag hört av min morfar (född 1922), detta gav min sköna flashbacks till hans historier som ung på hoj :)

Varför låter alltid folk från den tiden som att dom gick på väldigt höga doser antideppressiva?

Jag menade ju att dom lät helt tvärtom, tycker du han som blir intervjuad låter "glad i hågen" ??

I mina öron så låter det som att han letar efter en krok att hänga sin snara i asap.

Han som undervisar vid svarta tavlan känner jag igen. Hade han som uppkörningsman vid FMCK 1977. Kapten Rickard af Ström hette han visst.:tummenupp

"Och sist på programmet stod det precisions körning på motorcykel.." Precision? xD

Älskar hur intervjuaren gör sig till för att använda samma språk som hojåkarna. "Hur mycket kosing lägger du ner på knarren i månaden?". Lite som att Hasse Aro skulle åka till Rinkeby, hugga tag i en snubbe på gatan och fråga "Ey len, har du baxat mobilen? Ser ut att kosta fett med para!" i ett program om ungdomars telefonvanor.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...