Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KK är inget att ha, dom bara suger...twinner skrev:Ja! Men hon var inget att ha ändå.
Erol skrev:Yes mam
140 på 90-väg. Threeeee looong months + två papp böter![]()
campar skrev:Haft tur: Många ggr!![]()

fezt skrev:Var farligt nära en gång.. Nu kommer säkert en del eller många inte tro mig, men det är faktiskt sant och jag har inte brett på för att det ska låta extremt...
Jag åkte hem från jobbet ganska sent (med bil). Runt 11 så de var typ inga bilar ute. Körde på dubbelfilig 90-väg och så körde jag om en volvo v40 i typ 120.. Så märkte jag att de hängde på. Tänkte rejsa lite med dom så jag ökade, körde runt 170 och 190 som mest. Efter 2km passerade jag en "spacewagon" som oxå försökte hänga på. Efter ca 4km kom vi in mot centrum där jag bor och då slog jag av kraftigt och tänkte att de skulle få köra om mig... När de kom ikapp drog de på blåljus båda två och "spacewagonen" la sig framför och de typ låste mig som i en film. Jag höll såklart på att skita på mej... Fick en 15-min utskällning, trodde ja va ngn flykting eftersom ja körde som en idiot sa de..och sen sa de "köp en trisslott grabben, fattar du vad vi menar?"
Det var jävligt dumt av mig att köra så iof, men de va inga bilar ute å ja va ensam i bilen... Skyllde inte på ngt för polisen utan sa bara att det var dumt av mig.. Sjukt att ja fick åka.. ingen påföljd!![]()
Detta är ärligt sant...

Haha... vågade inte köpa ngn, kröp hem i 30km/h...silvr skrev:Vann du nått på trisslotten?![]()
Haha!.. schyssta poliser!.fezt skrev:Var farligt nära en gång.. Nu kommer säkert en del eller många inte tro mig, men det är faktiskt sant och jag har inte brett på för att det ska låta extremt...
Jag åkte hem från jobbet ganska sent (med bil). Runt 11 så de var typ inga bilar ute. Körde på dubbelfilig 90-väg och så körde jag om en volvo v40 i typ 120.. Så märkte jag att de hängde på. Tänkte rejsa lite med dom så jag ökade, körde runt 170 och 190 som mest. Efter 2km passerade jag en "spacewagon" som oxå försökte hänga på. Efter ca 4km kom vi in mot centrum där jag bor och då slog jag av kraftigt och tänkte att de skulle få köra om mig... När de kom ikapp drog de på blåljus båda två och "spacewagonen" la sig framför och de typ låste mig som i en film. Jag höll såklart på att skita på mej... Fick en 15-min utskällning, trodde ja va ngn flykting eftersom ja körde som en idiot sa de..och sen sa de "köp en trisslott grabben, fattar du vad vi menar?"
Det var jävligt dumt av mig att köra så iof, men de va inga bilar ute å ja va ensam i bilen... Skyllde inte på ngt för polisen utan sa bara att det var dumt av mig.. Sjukt att ja fick åka.. ingen påföljd!![]()
Detta är ärligt sant...
Pentix skrev:fick tillbaka mitt kort i onsdags, varit av med den sen 1 augusti
.... burrnis iväg. |
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |