Har Domedagen kommit?

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Sitter utomlands just nu & njuter av semestern, kollar på Aftonbladet lite då & då för att hålla mig uppdaterad..

Till min fasa läser jag om den ena hemska olyckan efter den andra!

Ett stenblock stort som ett mindre land håller på att lossna i Alperna & kan orsaka stora skador / flodvåg när det lossnar

En man skjuter sin hustru på en parkering, sen sig själv..

En tunnelbaneförare i Spanien trycker plattan i mattan & kraschar tåget, minst 30 döda...

En sommarjobbare får ett berg och dalbanetåg i ryggen...

Ambulans smäller med personbil..

Kamphundarna attackerar mer än någonsin..

Vad händer?

Nu ska Discovery strax lyfta..hoppas DET går vägen..
:3freak

THE END IS NEAR!!!!

HönaPower skrev:
2281747 Sitter utomlands just nu & njuter av semestern, kollar på Aftonbladet lite då & då för att hålla mig uppdaterad..

Till min fasa läser jag om den ena hemska olyckan efter den andra!

Ett stenblock stort som ett mindre land håller på att lossna i Alperna & kan orsaka stora skador / flodvåg när det lossnar

En man skjuter sin hustru på en parkering, sen sig själv..

En tunnelbaneförare i Spanien trycker plattan i mattan & kraschar tåget, minst 30 döda...

En sommarjobbare får ett berg och dalbanetåg i ryggen...

Ambulans smäller med personbil..

Kamphundarna attackerar mer än någonsin..

Vad händer?

Nu ska Discovery strax lyfta..hoppas DET går vägen..
:3freak

THE END IS NEAR!!!!

Måste vara en sjuhelsikes semester när du söker upp en dator och skriver på SH.

Skaffa dig en brud att ta med på nästa semester nästa år-

Klicka här kanske?: www.match.com

Domedagen var i förrfjol. Du missade den.

den har knappt börjat :hihi

Stämningen här är väldigt spänd. Alla väntar bara på att det ska braka loss ordentligt, säger Per-Ola Ohlsson, Aftonbladets utsände i Gaza City.
– Något kommer att hända i natt. Frågan är bara vad.

Det stadiga mullret från de israeliska granaterna i fjärran avbryts då och då av de enorma knallarna från så kallade ”sonic bombs” – ljudbomber, som river upp all antydan till stillhet i Gaza City.
På gatorna knattrar Kalashnikovs. Dånet av israeliska stridsflygplan river sönder himlen.
– Jag var precis ute och bevittnade en Hamasdemonstration där ledarna eldade upp massorna och det sköts med maskingevär i luften. Alla verkar förbereda sig.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,852647,00.html

Nordkorea avfyrade upp till tio robotar i natt.
På den amerikanska nationaldagen - och timmen innan USA skickade upp rymdfärjan Discovery.
-En örfil i ansiktet på president Bush, sa en japansk tv-kommentator.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,852156,00.html

http://www.cnn.com/video/partners/c...rld/2006/07/04/ensor.north.korea.missile.affl

Last edited:
KGK skrev:
2284384 den har knappt börjat :hihi

Stämningen här är väldigt spänd. Alla väntar bara på att det ska braka loss ordentligt, säger Per-Ola Ohlsson, Aftonbladets utsände i Gaza City.
– Något kommer att hända i natt. Frågan är bara vad.

Det stadiga mullret från de israeliska granaterna i fjärran avbryts då och då av de enorma knallarna från så kallade ”sonic bombs” – ljudbomber, som river upp all antydan till stillhet i Gaza City.
På gatorna knattrar Kalashnikovs. Dånet av israeliska stridsflygplan river sönder himlen.
– Jag var precis ute och bevittnade en Hamasdemonstration där ledarna eldade upp massorna och det sköts med maskingevär i luften. Alla verkar förbereda sig.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,852647,00.html
Låt dom slåss, det är ju det de vill...

Bärgren skrev:
2284753 Mmm, det är oroligt i Gazaremsan :hihi :rofl :lol
Egentligen, varför bry sig? Är så trött på den skiten. Har hört detta tjat typ varje nyhetssändning sedan 26 år tillbaka. Är less på skiten.

Ska vuxna människor vara så barnsliga att dom måste slåss om ett torrt land pga någon religiös punkt, låt dom göra det. Vi behöver inte lägga oss i. En av dom vinner och sedan är det lugnt. Det är dessutom bra för överbefolkningen.

Religiösa nötter :tomten

PS: Ja jag vet varför dom egentligen slåss så jag behöver inte ha någon historia-lektion av typ Markus, Korvgubben eller någon annan översittar-wannabe. Tack.

Ja, vi borde skicka in mer vapen till det området så det går över lite snabbare... de har kämpat länge nu.

CJ900RR skrev:
2284807
PS: Ja jag vet varför dom egentligen slåss så jag behöver inte ha någon historia-lektion av typ Markus, Korvgubben eller någon annan översittar-wannabe. Tack.

:tummenupp :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...