Har din hoj vält när den stod parkerad på stödet?

Varför välte din parkerade hoj?

• Antal röstningar
    0
Har klarat mig hittills.. Vart nära nån gång när jag tvättat den på grusgången.. :)

Nån som gjort klassikern att luta sig lite mot den när den vart parkerad och vält den? Såg en för nåt år sen som gjorde det när han snackade med lite brudar. Han la sig själv över hojen också!

Gjort en dummer en gång i tiden att ställa hojen på tomgång i utförslutning.

Jag hade tur, hojen stod lutad med backspegeln mot husväggen på morgonen när jag kom ut och skulle dra till jobbet...

.

Ställer hojen vid en lekpark och går in till en polare.

Kommer ut och ser att hojen varit omkull.

Vrålar på de totalt oförstående ungarna på lekplatsen i 10 minuter att de ska ge fan i min hoj. Helt galen var jag.

Sätter mig på hojen och ser lappen innaför kåpan med ett telefonnummer till tjejen som backade på den...
Jag skämdes så in i h-vete :)

Grannkärring glömde lägga i handbromsen (med 2 barn i bilen), bilen rullade bakåt stötte till min hoj (som hade varit på blocket i ca 1 timme då) och slutade sin färd mot väggen på huset. När jag efter en ordentlig check kollat precis vad som pajat så gick jag över.

Jag -Hej det var min hoj som du råkade välta. Bromshandtaget och dynan gick sönder så jag beställer dom på ****** så får du ge mig vad kvittot säger... ok?

Hon -Men är du verkligen ärlig nu? gick båda dom sönder av att den föll omkull?!?!

Jag -Är du dum på riktigt? Jag kan ju ta ut nya motorkåpor för dom vart lite repade men tänkte va sjysst o skita i dom och det här är vad jag får som svar?!

Hon -Ja ok då.

Satkärring

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back