Har det inte gått lite långt?? Nogger Black

McB skrev:
Om du inte visste det sedan innan så säger jag det nu; namnsdagssystemet är uppbyggt på ett rullande schema. Vissa namn försvinner efter ett par år och återkommer igen några år senare. Så har det alltid varit och det har inget med invandrarintegration att göra.

Per och Pernilla har alltid alltid haft namnsdag på min födelsedag och skall så förbli. :fatta!
Ingen Darius eller Bajram ska ersätta det....

Hmm gjorde en snabb koll på gbs hemsida o konstaterade att nogger dök upp 1978. Undrar varför ingen protesterade då? Kanske det är så att invandrarna får anpassa sig till det svenska samhället som det ser ut med våra noggers och inte tvärtom.

Mr o skrev:
Hmm gjorde en snabb koll på gbs hemsida o konstaterade att nogger dök upp 1978. Undrar varför ingen protesterade då? Kanske det är så att invandrarna får anpassa sig till det svenska samhället som det ser ut med våra noggers och inte tvärtom.

:lol :lol :lol :lol :lol

Detta är Sverige, här får vi svenskar anpassa oss till invandrarna o bygga moskéer o sälja halalslaktat kött i butikerna.

Prova att göra nåt liknande "där nere".

Fan vad jag är dum nu.

Vilken sås vinner i en traditionell "Black and White" ? Förbjud skiten så slipper vi fundera.

Förbjud Arnold också med tanke på hans efternamn.

Förbjud även alla typer av lökar oavsett om dom nu är röda, gula, vita eller silvriga. För inget folkslag vill ju förknippas som lökiga och absolut inte förknippas som en purjo ... fy fan !

Ta även bort dajmstruten för vem fasen vill ha en strut i dajman ? Eller just det ... det kanske finns några som vill ha det och dom kan ju bli stötta om någon snuttar på deras favoritstrut. Eller nåt ?

Sen måste vi införa fler färger på myrorna i myrornas krig ... lite osolidariskt och kränkande att enbart ha vita och svarta krigare.

Mavve skrev:
:lol :lol :lol :lol :lol

Detta är Sverige, här får vi svenskar anpassa oss till invandrarna o bygga moskéer o sälja halalslaktat kött i butikerna.

Prova att göra nåt liknande "där nere".

Fan vad jag är dum nu.
Nähä nu skojar du med mig... :rolleyes:

Tänkte på en sak varför inte göra all glass transparant så slipper vi ju det här problemet. All glass är ju nästan vit. Tror jag måste ut o protestera lite!

Men fan det är vita som jag som ska klaga på GB det är ju svart som pressar in de vita till en klump. Har dom inget bättre för sig, dom som klagar menar jag.

Mr o skrev:
Tänkte på en sak varför inte göra all glass transparant så slipper vi ju det här problemet. All glass är ju nästan vit. Tror jag måste ut o protestera lite!
Sen när är vit glass transparant?

TwinSucker skrev:
Läs dagens kolumn i Metro på sidan 8 i tidningen eller sidan 6 i pdf-dokumentet...
Skönt att det finns lite ironi kvar i samhället :tummenupp

Metro

Heheh, såg också den där idag. =) Grymt bra, gillar framförallt slutklämmen

"Jag tycker att vi alla ska bojkotta alla former av glass och även de produkter som glass görs av; att mjölk och grädde är vita tror jag inte är ett sammanträffande. "

Hahaha höll på å skratta ihjäl mig. :)

Ps. för de som inte vill pdf'a så kan man läsa kolumnen i html-format också:
http://www.metro.se/site/metro/discuss/?entry_type=kolumn&entry_id=18165

Har ej läst igenom alla inläggen i denna tråden men,
Är det bara jag som skulle vilja höra någon intervju av den idioten som har anmält GB för det? hade varit kul o höra vad han har och säga... men det blir väll i princip "nogger låter nästan som neger"

Quaya skrev:
Har ej läst igenom alla inläggen i denna tråden men,
Är det bara jag som skulle vilja höra någon intervju av den idioten som har anmält GB för det? hade varit kul o höra vad han har och säga... men det blir väll i princip "nogger låter nästan som neger"

Är det bara jag som reagerar på all rasistisk idrott också, fast åt andra hållet.
Varför är det så självklart att vi vita inte kan vinna då, jag menar seger, det
låter ju som neger. Jag har minsann stått upp mot förtrycket och vunnit trots
att jag är blek som en béchamelsås. :tungan

jaru, dom hittar på mkt. gb rassister. :tungan

ta inte denna bild för seriöst nu. (gissa vad skylten kommer ifrån) :rolleyes:

Bifogat

• komprimerad.JPG
    komprimerad.JPG
    119.9 KB · Visningar: 76
[Akryl]*Amid skrev:
Hmmm.. kan det vara GB's kasta-skräp-i-papperskorgen-satsning? =)

japp ;) men var bara tvungen att ta detta kort då kompisen hade vandaliserat lite på fyllan (idiot) men men, blev ett rätt ironiskt kort iaf :D

granath_ skrev:
japp ;) men var bara tvungen att ta detta kort då kompisen hade vandaliserat lite på fyllan (idiot) men men, blev ett rätt ironiskt kort iaf :D

Mmmm...

Undra varför det är så mycket GB-prylar som stjäls egentligen. Vill minnas att
det funnits parasoll och gb-gubbar och papperskorgar i så många student- och
elevkorridorer. :)

MikkE skrev:
Det är mkt vi inte får ha kvar nuförtiden i sverige. negerbollar försvann, en glassjävle får inte heta nogger BLACK för att det är rasistiskt. Namnet My (som min lillasyster heter) finns inte längre i almanackan, är ersatt av typ abdull eller liknande. hmmm

Abdull? :confused:
My ersattes av Rasmus 2001, "Rasse" alltså. :klappar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP