Har blivit pappa! :)

maxtreme

Hoj åkning som mitt leverne
Gick med
7 May 2008
Hoj
Triumph Daytona T595
Äntligen kom hon! Onsdagen den 21/4 tog hon sitt första andetag :yoparty

Stort grattis till er båda!

Har inga egna ungar men kan tänka mig att det är en rätt mäktig känsla att få hålla sin avkomma i famnen för första gången.

Stort grattis till er båda!

Har inga egna ungar men kan tänka mig att det är en rätt mäktig känsla att få hålla sin avkomma i famnen för första gången.

Tack å tack!

Det är faktiskt rätt häftig känsla då man tittar på henne och ser sig själv i henne :tummenupp

Grattis till många kommande sömnlösa nätter och ett tills vidare obefintligt uteliv:tummenupp

Nädå fan, grattis:)

Tack å tack!

Det är faktiskt rätt häftig känsla då man tittar på henne och ser sig själv i henne :tummenupp

Då hade jag nog börjat gråta. Hoppas vid Allah att min offspring får min sambos drag. Jag ser ut som skit. :zpy

Stort GRATTIS!

EDIT:

I onsdags? Fan vad slö du är att basunera ditt tillskott. :D

Last edited:
Grattis. :)

Du har en underbar tid framför dig... själv väntar vi son #2 om en månad. :)

Tack, och grattis själv. Lycka till! :tummenupp

Grattis till många kommande sömnlösa nätter och ett tills vidare obefintligt uteliv:tummenupp

Nädå fan, grattis:)

Haha, tack du!

Då hade jag nog börjat gråta. Hoppas vid Allah att min offspring får min sambos drag. Jag ser ut som skit. :zpy

Stort GRATTIS!

EDIT:

I onsdags? Fan vad slö du är att basunera ditt tillskott. :D

Haha, ser du ut som avataren du har så hoppas jag verkligen det :D

Tack tack!!

Kom hem från BB idag så hade lite svårt att skriva under tiden där. Men nu är man tillbaka i verkligheten.

Last edited:
Stort grattis! Verkar så häftigt egentligen! Se till att hon börjar gilla hojar när hon växer upp bara!:tummenupp

Stort grattis! Verkar så häftigt egentligen! Se till att hon börjar gilla hojar när hon växer upp bara!:tummenupp

Stort tack! Självklart kommer jag göra allt för att hon kommer att gilla hojar, vad ska man annars göra med henne på sommarna? :va

Grattis grattis! Fick själv en son för 5 månader sedan. Trots att han är supersnäll kunde jag ALDRIG ana att det är så mycket jobb. De första 3 månader är en walk in the park. Därefter ökar det bara.

Grattis grattis! Fick själv en son för 5 månader sedan. Trots att han är supersnäll kunde jag ALDRIG ana att det är så mycket jobb. De första 3 månader är en walk in the park. Därefter ökar det bara.

Tack tack, Haha jag vet hur det är. Leah´s (ungen) kusin är 1 år och där är det full fart och raka rör.. :)

Grattis.

Vi fick nummer 2 för 7 veckor sedan. Nummer 1 är en pojk och nummer 2 blev en flicka. :banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park