Har bestämt mig för en xr650...

electronaut skrev:
Nej men det kostar underhåll, däck, bensin och avbetalning på lånet osv. och så tar det mycket tid med mekning och underhåll.

ja min flickvän är inte så jätteglad när jag "underhåller" hojjen :ajjabajja :6surkart ,försökt att förklara att den behöver åxå lite kärlek, :hihi

DwD skrev:
ja min flickvän är inte så jätteglad när jag "underhåller" hojjen :ajjabajja :6surkart ,försökt att förklara att den behöver åxå lite kärlek, :hihi

Jo, men så satans mycket är det väl inte? Dessutom uppskattar hon säkert att hon har en kille som kan posera med hoj.. de blir ju alldeles :tuttar av det..eh.. väl? :D

Tjejen är lite väl kort och når inte ner, men hon vill testa att köra om jag sitter bakom..eh.. på säkert område dårå, som jag lovat i ett svagt ögonblick :rolleyes: (jah vafan jag var full OK!!?)

Last edited:
Xo skrev:
Jo, men så satans mycket är det väl inte? Dessutom uppskattar hon säkert att hon har en kille som kan posera med hoj.. de blir ju alldeles :tuttar av det..eh.. väl? :D

Tjejen är lite väl kort och når inte ner, men hon vill testa att köra om jag sitter bakom..eh.. på säkert område dårå, som jag lovat i ett svagt ögonblick :rolleyes: (jah vafan jag var full OK!!?)

:lol jo min är inte så lång heller, 1,58cm hon når ju knappt ner till fotpinnen :rofl
det är ett jäkla gnäll om att skaffa fotpinnar bak, har försökt att förklara att det är en enMANS hoj :hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti