Har begått ett STORT misstag.....

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Singstar 2 släpptes till Playstation 2 nu i veckan. Perfekt stämmningshöjare på partyn tänkte jag, dessutom älskar tjejen att sjunga så jag visste att hon skulle bli glad.

MEN.......

Vad jag inte räknat med va att hon skulle bli helt besatt av det! Så nu har hon och en kompis suttit och ylat framför tv:n i 2 1/2h :huvet
Inte nog med att det låter förjävligt, jag har dessutom datorn i samma rum. Eftersom hon ockuperar 32" tv:n och stereon i vardagsrummet så är jag tvungen att ligga i sovrummet o glo på en 14" tv för att få lite lugn.

Så vad ni än gör, tänk er för innan ni köper singstar till PS2 :3freak

:rofl

Spelet kan ju "råka" bli repigt o sluta funka på natten när hon sover. :tungan

Annars kan du ju bara byta in det mot nått annat, när hon inte är hemma såklart, sen frågar hon var det är, då säger du bara "där det ska vara"

MackeNo1 skrev:
Singstar 2 släpptes till Playstation 2 nu i veckan. Perfekt stämmningshöjare på partyn tänkte jag, dessutom älskar tjejen att sjunga så jag visste att hon skulle bli glad.

MEN.......

Vad jag inte räknat med va att hon skulle bli helt besatt av det! Så nu har hon och en kompis suttit och ylat framför tv:n i 2 1/2h :huvet
Inte nog med att det låter förjävligt, jag har dessutom datorn i samma rum. Eftersom hon ockuperar 32" tv:n och stereon i vardagsrummet så är jag tvungen att ligga i sovrummet o glo på en 14" tv för att få lite lugn.

Så vad ni än gör, tänk er för innan ni köper singstar till PS2 :3freak

:hihi

Släng iväg ett PM till Kongo. Tror att de ska ut ikväll och då kan du ju hänga på dem, och låta tjejjerna sitta och skråla bäst dom vill..... :)

Vi har en karaokemasik här i korridoren som brukar gå friskt på korrefesterna fram mot småtimmarna. Låter verkligen för jävligt! Riktigt risigt...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back