har börjat investera i mc prylar

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Ja då har man börjat att investera, köpte idag en mattsvart SHOEI raid med svart visir (prutade till mej visiret) och en cordura jacka från Mc-poolen oxå i svart med massor av funktioner, :tummenupp tyvärr så va byxorna slut i min feta stl men det kommer om 6 v. :huvet
Köpte ett par rukka byxor istället för att vänta 6 v vem orkar?? men tyvärr var ryggskyddet slut på AVA-mc när jag va där, får väl köpa det i örebro när jag kommer hem, så nu är man uppe i 9000 spänn :tummenupp

Last edited:
Går hiskeligt mycket pengar på tillbehör om man ska ligga på topp. Har själv använt samma ställ och stövlar i 8 år nu - kanske dags att följa ditt exempel...

jag ska köpa halvarsson´s ryggskydd på måndag, skor har jag hightech magnum kängor att åka i så länge

mb skrev:
Går hiskeligt mycket pengar på tillbehör om man ska ligga på topp. Har själv använt samma ställ och stövlar i 8 år nu - kanske dags att följa ditt exempel...
om det är helt och det funkar så varför byta

Därför att han kan inte åka ifrån sheriffen längre, dom spårar upp honom lätt p.g.a lukten från stövlarna. :)

nattvakten skrev:

Jag vill också ha ett svart posörvisir så man ser något annat än solen när det är solnedgång. Kostar £56.00 inkl. frakt på http://www.thevisorshop.com/. Skulle uppskatta om ni kunde länka till lite onlinebutiker så man kunde jämföra priser! Har en Shark RSF hjälm.

Mang0 skrev:
Därför att han kan inte åka ifrån sheriffen längre, dom spårar upp honom lätt p.g.a lukten från stövlarna. :)
Hoho :lol

Nä, dom luktar inte så farligt. Har aldrig haft nån värre fotodör.

Ringo skrev:
Jag vill också ha ett svart posörvisir så man ser något annat än solen när det är solnedgång. Kostar £56.00 inkl. frakt på http://www.thevisorshop.com/. Skulle uppskatta om ni kunde länka till lite onlinebutiker så man kunde jämföra priser! Har en Shark RSF hjälm.

Förklara mera, är ute efter ngt sånt? Kan man se ut men det är mörkt utifrån eller?

lunamod skrev:
Har du hittat nån hoj än?
Ja för fan det finns massor, problemet är att jag inte vet vad jag vill ha, ska kolla lite närmare när jag kommer hem från jobbet på torsdag, har ju lurat lite på en TRX men inte hittat någon hemma i örebro som jag kan provsitta och titta närmare på, skulle kolla på en i sthlm men den va såld när jag kom till butiken :tummenupp

Last edited:
Josafan skrev:
Förklara mera, är ute efter ngt sånt? Kan man se ut men det är mörkt utifrån eller?
typ så, det är som att ha solglasögon på sig, det är djä.... snyggt på min mattsvarta Raid

nattvakten skrev:
men inte hittat någon hemma i örebro som jag kan provsitta och titta närmare på
Du kan ju provsitta min nån dag det inte regnar som nu på morgonen :tummenupp

Mattias

nattvakten skrev:
Stövlarna har börjat spricka lite smått och läcker in vatten. Stället har töjt sig i arslet av all framåtlutning, så det ser ut som man går omkring med en påse hängandes där bak...

Gjorde nog en bra deal förra veckan...
Dainese Aero, Oxtar tcs evo stövlar, UFO ryggskena, Handskar och tonat visir (läs: Posör) för 6500:-.

Är det en bra deal?

Last edited:
lunamod skrev:
Du kan ju provsitta min nån dag det inte regnar som nu på morgonen :tummenupp

Mattias

Det vore guld värt, kommer tillbaka till örebro på torsdag eftermiddag, kan ju höras på fredag eller lördag dag om det passar dej :tummenupp :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back