Har anmält mig till Isle of man 2008

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Har skickat anmälan, så nu väntar jag svar på om jag får komma med. Sponsor har jag, så man kan bara hoppas......Kommer jag i mål blir det nog en hyffsad tid. Om inte så har jag iaf haft jävligt kul..... If you gotta go....you gotta go!! så e det väl:tummenupp

Så håll nu tummarna för mig........så ska ni få se på VONVETTET......det ska köras så in i He******ete

coolt. har drömt om ön länge,dock att komma dit som åskådare.
hoppas du kommer med :tummenupp

:Bugar :Bugar Om du kommer med så kommer jag och trajan köra dit och vevar med flaggan.Vi håller allt vad vi har för att du ska komma med:tummenupp

Ja jisses :jisses.........förmodar att det är superbike som gäller då?

Meddela om du kommer med, har alltid önskat åke dit, nu finns det ännu en anledning...http://www.iomtt.com TT går 2008 den 24 maj till 6 juni .

Visste inte ens du har tagit licens???

Lite allvar; Va f*n ska du där och göra? Ett misstag kan vara ödestiget. Dom flesta som åker dit rekar iallafall banan ett antal veckor....Nu kommer jag inte ihåg hur långt efter ledaren man kan vara för att få starta...Men det är inte långsamt. Sen måste du köra med lgf väst:.. Har själv funderat på att åka...men fegade ur, är för långsam helt enkelt...

Eller har du anmält dig till någon fåning XBox eller PS3 tävling?????

Ska du ta licens till våren? Kan man anmäla sig utan licens? Vilken klass vill du köra? Fräckt om det blir av .... men är lite inne på Dogges spår.

Håller tummarna för dig! :) Skulle va sjukt skoj o köra men känner mig lite för oerfaren, iaf i d tempot.. Men sticker gärna o kollar! :) Va d 31:E maj till 7 juni va? Några som e sugna på o plocka ihop en liten resa o kolla eller? Får nog så fall va snabba då hotell osv snabbt blir bokat.....

Haha du e verkligen Från Vettet:tungan
Men jag lovar att heja på dig och hålla en tumme:tummenupp

Här finns lite info från 2007 Manx om licenser och försäkringar: http://www.iommgp.com/2007/2007 MGP Regulations.pdf

Youre a star!:tummenupp

"Competitors from other Federations within the UEM must have held as a minimum a National Licence for a minimum of twelve months prior to the closing date for entries"

Piss. Om det är detta racet du ska köra Vettet så är det antagligen kört eftersom du inte har licens just nu.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti