Har alla dött eller???

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Tjenna fölket från Borås!

har alla gått o dött eller vad är det frågan om.. boråsdelen är ju som bortblåst..

såå för att reda ut detta så startar jag denna tråd för allmänt skitsnack..

såå.. ni som inte har nått för er ikväll den 28/10 -06 så är det fest på Hurricanes MC ikväll/natt/morgonen... så kom ner o sup skallen i bitar eller tills ögena blöör..:dricka

ha det super.!!

mvh robban

jaha.. vafan ska man säga.. nu har ca 30 pers läst denna tråd men ingen har skrivit ett enda jävla ord..

rolig underforum detta...:tummenupp

jaa,de verkar som om alla gått i ide....finns de nån kvar som fortfarande kör???eller har alla ställt av för säsongen?

Ja, här skrivs inte så mycket :)

Hur var det på festen då? Sköj?

ksgixxer skrev:
2577296 jaa,de verkar som om alla gått i ide....finns de nån kvar som fortfarande kör???eller har alla ställt av för säsongen?

Här ställs inte av någon hoj inte...

Här är verkligen dött på ADHD-sajten kan man säga..

får la väcka lite åkare ubder vintern så det kan bli lite kul gruppkörningar till våren.
och ksgixxer vadå avställning:va det ska bli sol i nyårshelgen:yoparty

ja,jag bara undra...ser ju inga hojar ute längre,e de vädret som avskräcker tro???

ksgixxer skrev:
2580696 ja,jag bara undra...ser ju inga hojar ute längre,e de vädret som avskräcker tro???

Hehe, jag var ute o körde lite på min kompis lilla hoj innan jobbet imorses o det var faktiskt riktigt behagligt kan jag säga :) frös inte ens om fingrarna efter en halvtimma :) O nej, ingen hoj avställd här inte, dessvärre bara inlämnad för garantiservice :( Vi får väl hoppas nu då att lite boråsare sätter fart även på denna tråd :)

Socrates skrev:
2577856 Ja, här skrivs inte så mycket :)

Hur var det på festen då? Sköj?

nej. här skrivs fan inte mycket..

men festen va helt lyckad. möö folk som fan! ni som inte var där missade en jävla fest!

mvh robban

robb skrev:
2581952 nej. här skrivs fan inte mycket..

men festen va helt lyckad. möö folk som fan! ni som inte var där missade en jävla fest!

mvh robban

jag var där men minns tyvär allt för lite hehe illa

*/ ?>
Back