Har ångrat mig vill ha Buell!

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
Har kört ktm sm och enduro länge men nu tror jag det är slut med det. Sålde cykeln i vintras och tänkte köpa ny cykel snart men när jag prova polarns buell xb12 så blev man ju helt såld på den. Vilket ljud,vrid och vad fort det gick så nu vill man ha en sån eller en något beggat.Man kan ju busa minst lika mycket på en sån som på SM och jag kör ju aldrig bana ändå och i skogen är jag aldrig å brötar i längre så mina motarddagar är nog räknade.Kanske superDuken kan va nåt, nä, vill ha Buell. Är det ingen annan som är sugen på en sån? :yoparty

Nej, de kan jag inte påstå, provkörde en xb9 firebolt eller va dom heter... tyckte det mest va skit. :3freak

Provade en Buell för ett par år sedan. Java-257-feeling på lådan; klonk-rassel-skrap. Kändes liksom som en bra idé som fått herpes.

Ja, allt är ju relativt, dom har ju blivit bättre, har ju kört ktm från sekelskiftet också och dom är ju inga underverk heller

robbandalal skrev:
Ja, allt är ju relativt, dom har ju blivit bättre, har ju kört ktm från sekelskiftet också och dom är ju inga underverk heller

2 år sedan. :7peta

robbandalal skrev:
Man kan ju busa minst lika mycket på en sån som på SM

:7peta sluta me de dä va!

ska du ha nån så e nog superduken mer rätt :yoparty

Hmm.. har kört Buellen på bana och tyckte att det var det värsta skrot jag nånsin kört. Dock var den ball när den stod på tomgång och vid inbromsningar.

Försök å få provköra nya Highland Motard.
Den e supernice å köra :)

robbandalal skrev:
Har kört ktm sm och enduro länge men nu tror jag det är slut med det. Sålde cykeln i vintras och tänkte köpa ny cykel snart men när jag prova polarns buell xb12 så blev man ju helt såld på den. Vilket ljud,vrid och vad fort det gick så nu vill man ha en sån eller en något beggat.Man kan ju busa minst lika mycket på en sån som på SM och jag kör ju aldrig bana ändå och i skogen är jag aldrig å brötar i längre så mina motarddagar är nog räknade.Kanske superDuken kan va nåt, nä, vill ha Buell. Är det ingen annan som är sugen på en sån? :yoparty

Provat en xb9r otroligt liten avståndet mellan styre sadel extremt kort hela hojen upplevdes som kort som en 125 nervöst , kändes som man satt på framaxeln.
Passar nog bara för en sak = bus , att köpa hoj är en smaksak.
Men jag skulle definitivt titta på andra tex monster900 eller varför inte en aprilia tuono billigare bättre more value for money.

GrusDan skrev:
Försök å få provköra nya Highland Motard.
Den e supernice å köra :)
Håller med , Underbar maskin! Inte så långt ifrån det du har kört ,bara någ.... större ochså v-tvin :tummenupp o soundet är i klass för sig själv!! vasst o nevöst :banana :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph