Har åkt idag..

  • Thread starter Thread starter hp
  • Start date Start date

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Idag var jag och Totto ute på årets första riktiga motardtur. Det är ju HUR KUL som helst med motard... :yoparty
 
Ja är det inte konstigt att vi "vuxna män" tycker det är så kul att leka på 2
hjul. synd bara att man retar människor som inte förstår hur skoj det är!!!
 
Böjjarn skrev:
Ja är det inte konstigt att vi "vuxna män" tycker det är så kul att leka på 2
hjul. synd bara att man retar människor som inte förstår hur skoj det är!!!

Just så, det är väl inte bara ungdomarna som ska stå för allt oväsen o busåka. Det finns ju ansvarsfulla msk:or som kommit upp i åldern en smula som gillar att leva rövare också...

Tycker allt grannarna glor lite snett ibland, ändå kör jag nästan aldrig på bakhjulet på vår gata, brukar vänta till jag svängt ut på nästa. :confused:
 
hp skrev:
Idag var jag och Totto ute på årets första riktiga motardtur. Det är ju HUR KUL som helst med motard... :yoparty


jag å en polare var ut för 2 veckor sen och dt va ju så jävla kul... men nu kan detta blask få försvinna så jag kan fortsätta inkörningen av min älskling!! :tungan
 
Hehe, var också ut en liten sväng idag...
Man måste ju testa den nyköpta moppen...
Sen när det är över noll och asfalt framme...
Man får för sig att den går som satan när man har crossdäcken på, spann som satan ända upp på femman.
Inväntar okdistans, sen blir det att invänta våren.
I brist på dubbdäck.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top