Har ÄNTLIGEN Internet hemma...

• Thread starter Thread starter Gix
  • Start date Start date

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Hej!

Måste bara få skriva å säga att jag äntligen har nätet hemma i lägenheten nu... :tummenupp

Beställde bredband 7.9. å idag var dom å kopplade in det... tror ni jag har väntat nått... de har i princip varit 2 månader krig mellan leverantören å mig, orderbekräftelsen var försvunnen, å nått modem menade jag aldrig få... men nu, NU, e de kopplat å fungerar... :Bugar

Skitbra timing oxå... vintern e här, å eftersom man inte kan köra hoj får jag nu diskutera hoj på heltid här... samt suga ner en massa grejer jag alltid velat ha :hihi

Tack för mig å detta meningslösa inlägg! :tungan

Långa farbron skrev:
Seften......

Han ville ju bara berätta den glada nyheten ju :mad: :pannkyss

Har haft samma problem men turligt nog under sommaren, 3 månader... :huvet

Det värsta är när dom tar dina uppgifter å säger dom ska kolla upp vad som dröjer å ringa tillbaka senast nästa morgon... MEN ALDRIG GÖR DET! Har under detta händelseförlopp inträffat ca 4 ggr... :mad:

Men, nu har jag D-E-T! Förutom att jag fick virus direkt det kom igång å hamnar å göra nått åt det förrän jag börjar använda det... så än är det inte över... :rolleyes:

Långa farbrorn-> Föresten har jag Civic -86 utan slipon, men med KN-filter :D

Gix skrev:
Det värsta är när dom tar dina uppgifter å säger dom ska kolla upp vad som dröjer å ringa tillbaka senast nästa morgon... MEN ALDRIG GÖR DET! Har under detta händelseförlopp inträffat ca 4 ggr... :mad:

Men, nu har jag D-E-T! Förutom att jag fick virus direkt det kom igång å hamnar å göra nått åt det förrän jag börjar använda det... så än är det inte över... :rolleyes:

Långa farbrorn-> Föresten har jag Civic -86 utan slipon, men med KN-filter :D

You are my hero ...en -86 :banana, jag har dock automatlåda :7peta

Jag köpte nytt avgasystem till min i dag :(

Jag väntade tre månader ,sen skrev jag mail till Skanov (dom som sköter själva kopplandet)så pressekreteraren ringde upp och pratade med mig,därefter fick jag tag i en handläggare på BBB och frågade hur jag skulle göra för att få mitt bredband.När skanova inte kunnde hjälpa mig att koppla in??

Då kom det en kille hem till mig från Nätverksakuten och kopplade in mitt bredband på 2 timmar. :banana

Långa farbron skrev:
Seften......

Han ville ju bara berätta den glada nyheten ju :mad: :pannkyss

Har haft samma problem men turligt nog under sommaren, 3 månader... :huvet

Seften sej hålla :mad: , Lartes älska sej sa han. :pannkyss

Gix skrev:
Hej!

Måste bara få skriva å säga att jag äntligen har nätet hemma i lägenheten nu... :tummenupp

Beställde bredband 7.9. å idag var dom å kopplade in det... tror ni jag har väntat nått... de har i princip varit 2 månader krig mellan leverantören å mig, orderbekräftelsen var försvunnen, å nått modem menade jag aldrig få... men nu, NU, e de kopplat å fungerar... :Bugar

Skitbra timing oxå... vintern e här, å eftersom man inte kan köra hoj får jag nu diskutera hoj på heltid här... samt suga ner en massa grejer jag alltid velat ha :hihi

Tack för mig å detta meningslösa inlägg! :tungan
Beställde bredband 11/4.. o har fortfarande inte fått det.. 15/11 e det sagt nu.. men det tror jag inte på.. har varit lovad o ha det sen den 28/6!!!!! Bostream gör precis som motorer utan turbo.. SUGER!!!!

Maverick skrev:
Beställde bredband 11/4.. o har fortfarande inte fått det.. 15/11 e det sagt nu.. men det tror jag inte på.. har varit lovad o ha det sen den 28/6!!!!! Bostream gör precis som motorer utan turbo.. SUGER!!!!

Samma sak för min brorsa (bostream), han fick modemet för en vecka sen.. Ditt kanske också kommer? ;)

Maverick skrev:

Hehe...

Tog mig (oljuget) 5 sekunder å få vrus (kanske sa det redan), men nu e de borta å alla virusprogram å updates installerade, så nu sitter jag för första gången å bara njuter å smurfar... dehär e defakto de första inlägget hemifrån... känns gött :tummenupp

Jag ser inga problem med modem...
Tar hundra år men vem fan har bråttom i dagens samhälle?!?!?! :rolleyes: :huvet

Blomquist #14 skrev:
Jag ser inga problem med modem...
Tar hundra år men vem fan har bråttom i dagens samhälle?!?!?! :rolleyes: :huvet

Precis , själv sitter man uppkopplad med 34,6 kbit/s :tummenupp
Man skulle vara glad om man kom upp i 56k... :yoparty

Grattis, dock en smula grundläggande för såna här aktiviteter, ungefär som fötter i vanlig fotboll, typ. :tomten

von reisen skrev:
Grattis, dock en smula grundläggande för såna här aktiviteter, ungefär som fötter i vanlig fotboll, typ. :tomten

Inte alls! Grundläggande har varit motivationskraften att ta sig till å från morsan å farsans hela tiden för att på nått sätt hålla sig up-to-date med vad som händer här... :kocko :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT