Har ÄNTLIGEN hittat min DRÖMHOJ!!!

För att en farbror måste sälja sin Goldwing "på grund av sjukdom" så behöver man kanske inte göra sig lustig på hans bekostnad....eller? :fatta!

HönaPower skrev:
För att en farbror måste sälja sin Goldwing "på grund av sjukdom" så behöver man kanske inte göra sig lustig på hans bekostnad....eller? :fatta!

Är väll ingen som gör sig lustig pga att han é sjuk utan för att han har en "hoj" med husvagn som är utrustad med färgtv, kylskåp och kristalllampetter :3freak :lol

Själv har jag svårt att förstå hur man kan kalla ett ekipage med 5 hjul för motorcykel :confused: Känns som att man missat själva tjusningen med o köra hoj då :rolleyes:

Snälla, kan ingen länka till den där långa tråden med goldwingskämt rakt igenom. Har letat som förtvivlad efter den. En av SH:s genom tiderna roligaste trådar...

Hahaha!! det var absolut det VÄRSTA jag skådat!!! :rofl :rofl
detta kan ju inte vara på riktigt??

Är det inte en paralol på också :va :lol

mb skrev:
Snälla, kan ingen länka till den där långa tråden med goldwingskämt rakt igenom. Har letat som förtvivlad efter den. En av SH:s genom tiderna roligaste trådar...
Var det den här du tänkte på???
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=62729
(eftersom det var jag som drog igång även den om G.W så verkar det onekligen som om jag har en förkärlek till Wingen.... :hihi )

Jag vill helt seriöst ha den där uppsättningen! :yoparty
Har alltid drömt om en turbomatad goldwing med elektroniskt utfällbara wheeliebars och ett klistrigt slick baktill. Givetvis med all original-utrustning kvar, dock lättad :D

Ja, jag är HELT seriös.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...