Hantverkare är drägg

Markus skrev:
2665634 jEte fAliGga :eek:

Hörrö Mackan. Om du läser hans inlägg en gång till så ser du att de här ahntverkarna faktiskt hade en motoriserad såg. Såna hantverkare är inte att leka med. Bara så du vet.

Ngn mer än jag som tycker det luktar gnällkärring i den här tråden.
Lägg ner fikarumsgnället, har ni inte gått ngn konfrontationskurs på jobbet?
//Tobbe

Haha har sätt lika många stolpskott bakom skrivbord som i hantverkar -branshen. Granska dem ni anlitar istället så slipper ni sitta och gnälla, är det bara småjobb gör det själv.

J.Andersson skrev:
2665903 Haha har sätt lika många stolpskott bakom skrivbord som i hantverkar -branshen. Granska dem ni anlitar istället så slipper ni sitta och gnälla, är det bara småjobb gör det själv.
Men då har dom ju inget att gnälla över på sömmerskeluncherna :D
//Tobbe

Hmmmmm som egen i rörbranschen så börjar man ju undra :va
Var ni hittar alla konstiga typer som ni nämner .
Tror själv att man ganska fort gör bort sig i branschen om man inte sköter sig.
Man skall ju överleva när det blir dåligt med jobb.
Nyteknik var inte så feg:rolleyes: våga säga ifrån de flesta lyssnar annnars har de väl en chef att säga till. Är man på kontor o jobbar så får man visa lite hänsyn.

Abloy skrev:
2510580 Du är bara avundsjuk för att kvinnorna på din arbetsplats får något vått i ögonen när de ser riktiga karar som tar för sig i sitt arbete. Själv sitter du framför din dator på ditt rum utan att prestera något vettigt förutom att grina över hur de beter sig på ett forum:D

jag brukar kalla det snippan:D men ögonen har jag aldrig hört innan

Ja det är verkligen hemskt att hantverkarna använder en såg dom skulle bara dragit det grejen osågad då hade det blivit mindre gnäll och säkert funkat lika bra HAHAHAHAHAHAHA.

Haha, närm man läser Nytekniks inställning till hantverkare ligger det nära till hands att tro att han lyssnat för mycket på "Flakes" med Frank Zappa.

"They're lyin' and lazy
They can be drivin' you crazy
Flakes, Flakes"

:D

Gör ja jobb hemma hos folk brukar ja alltid lämna en fet jävla korv som stinkar satan i muggen :crash

Han var absolut inget drägg utan snarare trevlig och jovialsik, gjorde ett helt ok jobb vad jag kan se men varför kan de inte städa efter sig?
Han åkte dessutom iväg för att fixa en del till och då var det massor med sågspån överallt som vi dammsög upp och han hade lämnat sin stege precis i dörren, uppställd och klar att stiga rakt in i närman öppnade dörren. Ute såg det likadant ut, plastslangar, bitar av kabel och annat skräp. tackade för sig och drog utan att städa....:confused:

Bifogat

• hantverk.jpg
    hantverk.jpg
    37.9 KB · Visningar: 64
  • hantverk2.jpg
    hantverk2.jpg
    29 KB · Visningar: 73
Elektriker städar aldrig efter sig!! Det är en oskriven lag! Vi rörmokare däremot håller alltid rent efter oss!!

Anna är inte rörmokare utan det är jag! Blev fel nick där!!

och nej, det gör dom ICKE!!

A_NN_A skrev:
2682450 Elektriker städar aldrig efter sig!! Det är en oskriven lag! Vi rörmokare däremot håller alltid rent efter oss!!
Jo men eller hur...
Av dom fyra kunder jag varit hos idag så har tre sagt att dom själva städar.
När jag ändå plockade upp det grövsta så tjatade dom vidare "lämna det där du så tar jag det sedan."
Jag städar efter mig, jag ringer och informerar om bokad tid omöjligt kan hållas.
Jag är långt från unik, det vet jag.
Jag stod däremot och väntade på en rörmokare som inte behagade dyka upp häromdagen på bokad tid. Typiskt rörmokare.....eller?
//Tobbe

Back