Haninge

Badkarma skrev:
Haha! Ska varm köra i 10min i stället, 5 är för lite, tack för att du påpekade :D
Var har du båge parkerad, i parkerings huset? Min Ninja blev stulen där i våras...

Det var min Gammelgixxer som stod 2 rutor till vänster om din nere i garaget. :)

BadKarma: Var det du som åkte vid Statoil mot McD imorse vid 8 rycket? Vit/Blå Sukka...

Psyko skrev:
BadKarma: Var det du som åkte vid Statoil mot McD imorse vid 8 rycket? Vit/Blå Sukka...
Det var nog killen som jobbar på Statoil, han har också en blå/vit suka. Jag har vit huv tröja :cool:

päronen bor där (jag har bott där största delen av mitt liv, men bor nu väster om stan) så jag e ofta där å gasar :D e här nu! så håll utkik efter en liten tjej på en blå funduro...

Jordbronx...
Är alltid redo för gas!
:crash

Frida skrev:
päronen bor där (jag har bott där största delen av mitt liv, men bor nu väster om stan) så jag e ofta där å gasar :D e här nu! så håll utkik efter en liten tjej på en blå funduro...

Utkik hålls. Vi Bumseägare måste gadda ihop oss. :p

Badkarma skrev:
Är det någon från Handen(Haninge) på detta forum?
Vore kul att veta vilka som glider där för utom moi :D

bor ihaninge så hör av dig om du få lite smisk i kurvorna.

Bor inte så långt från Tyresta parken. Är gärna på och åker nån gång. Dock är hojen på verkstad nu, och har vart så de senaste två veckorna :mad:
Men sen så :yoparty

Haninge !

Halloj !

Bor i haninge/kvarntorp nära vega grillen och har en gammal gixxer gsx1100r
ram-87 gaffel -96 -hayabusafälg bak fram -90 bromsar hayabusa 6-kolv fram kåpor fram -90 bak -92 sen är den mattsvart med burk från OK :=)
blir nyare mer seriös lack i vinter men förståss mattsvart hehe....... :squid

Back