Handtvätt inomhus?

som sagt, OK-hallarna finns ju.
Den i fiskebäck är ganska liten, och den i kållered är lite större.

ca en hundring per timme.
(jag föredrar kållered)

Om man kör in vid Munkebäcksmotet, mittemot Torpavallen, så finns det en bensinstation med tvätthall. Finns det inte på Friggagatan också?

Om man kör in vid Munkebäcksmotet, mittemot Torpavallen, så finns det en bensinstation med tvätthall. Finns det inte på Friggagatan också?

Japp, ligger en GDS-hall på frigga gatan.
Det borde dock vara närmre för Rasor att åka till kållered eller Fiskebäcksmotet.
Det är ju tråkigt att skita ner bilen eller hojen igen för att man har en bra bit att åka hem.

Jag tvättade min i badrummet. Iallafall allt som gick att plocka loss från ramen. :tummenupp

Heheh. Jag tvättade mina fälgar i badrummet förra säsongen, när jag skulle montera stripes. Min i, vanliga fall väldigt tolleranta och lugna fru:angel , orerade då över detta på ett osedvanligt våldsamt:martialar :sissy :4skrika sätt. Att denna snälla och väna varelse kunde så många fula ord och rikta så hårda slag, var en helt ny upplevelse.:mattias :kryckor
Till viss del har väl den lilla vurpan på oljefläcken något med saken att göra. Tydligen uppstår viss smärta :crash när man med full och ohämmad kraft planterar :arsele i klinkersen.

Men som jag brukar svara i trängda lägen: Jag älskar dig ändå:kiss

Heheh. Jag tvättade mina fälgar i badrummet förra säsongen, när jag skulle montera stripes. Min i, vanliga fall väldigt tolleranta och lugna fru, orerade då över detta på ett osedvanligt våldsamt sätt. Att denna snälla och väna varelse kunde så många fula ord och rikta så hårda slag, var en helt ny upplevelse. Till viss del har väl den lilla vurpan på oljefläcken något med saken att göra. Tydligen uppstår viss smärta när man med full och ohämmad kraft planterar :arsele i klinkersen.

Men som jag brukar svara i trängda lägen: Jag älskar dig ändå:kiss

Jo, jag märkte att oljan och smutsen satte sig ganska bra i kaklet (läs avlagringarna) i badkaret så det blev bara för mig att ta fram rotborsten när sambon kom hem...

Men nu är det skinande rent. :yoparty

Har just precis diskat motardbakhjulet i badkaret med stor framgång. Krängde sedan av bakdäcket i sovrummet. Kan rekommendera sängfoten till att få av däcket från fälgkanten. Sängen står på fyra ganska smala ben, lyfte upp ett av benen på däcket och satte mig hårt på sängen ovanför sängsbenet och plopp så hoppa däcket loss! :tummenupp :näsblod

Har just precis diskat motardbakhjulet i badkaret med stor framgång. Krängde sedan av bakdäcket i sovrummet. Kan rekommendera sängfoten till att få av däcket från fälgkanten. Sängen står på fyra ganska smala ben, lyfte upp ett av benen på däcket och satte mig hårt på sängen ovanför sängsbenet och plopp så hoppa däcket loss! :tummenupp :näsblod

Jepp då vet vi var ska lämna våra däck hädanefter:D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...