Handtagsskydd?

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Letar efter handtagsskydd, har redan på hojen. Men efter dagens lilla vurpa så funderar jag på såna där med en stålskena. Vet inte alls vad dom kostar lr vart dom finns. Onödigt?

fLedLik skrev:
2687299 Letar efter handtagsskydd, har redan på hojen. Men efter dagens lilla vurpa så funderar jag på såna där med en stålskena. Vet inte alls vad dom kostar lr vart dom finns. Onödigt?

Har sådana.. Acerbis!!:tummenupp

Ligger runt 700-900 med alu skena, det e skönt, dessutom behöver man inte släppa styret vid lowsiders så man kan hålla in kopplingen och vräka upp den så man kommer iväg snabbt :tummenupp

Jocke W skrev:
2687345 Ligger runt 700-900 med alu skena, det e skönt, dessutom behöver man inte släppa styret vid lowsiders så man kan hålla in kopplingen och vräka upp den så man kommer iväg snabbt :tummenupp

Hehe, oki. Får nog bli såna. Haru något tips på en bra hemsida?
Kompisen gjorde kraftig inbromsning idag när det var blixthalka. Låg 15 meter bak å la omkull mig i vanliga termo byxer å jacka. Inte ett märke på byxorna eller jacka. Bara handskar å frambromshandtaget gick av, handskyddet revade sig lite. Slog om på 1 timme från dyblött till is :D Lärt mig en läxa iaf

fLedLik skrev:
2687360 Hehe, oki. Får nog bli såna. Haru något tips på en bra hemsida?
Kompisen gjorde kraftig inbromsning idag när det var blixthalka. Låg 15 meter bak å la omkull mig i vanliga termo byxer å jacka. Inte ett märke på byxorna eller jacka. Bara handskar å frambromshandtaget gick av, handskyddet revade sig lite. Slog om på 1 timme från dyblött till is :D Lärt mig en läxa iaf

Köpte mina från superbike.. vet att man kan beställa från dem..

Finns som originaltillbehör om du kollar på Karlströms hemsida under Powerparts -07.Kostar 870:-

Busaberg skrev:
2687386 Finns som originaltillbehör om du kollar på Karlströms hemsida under Powerparts -07.Kostar 870:-

Behöver man något tillbehör? Såg lite annorlunda ut där man fäster skyddet i ändan av styret. Har för mig att mitt e grövre. Har aldrig monterat några.

fLedLik skrev:
2689493 Behöver man något tillbehör? Såg lite annorlunda ut där man fäster skyddet i ändan av styret. Har för mig att mitt e grövre. Har aldrig monterat några.
Dom är kompletta på bilderna i vilket fall.Köp till rätt sorts styre bara,dvs Magura om du har originalstyret på.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back