Handtagsskydd Fatbar

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
Jag ska byta styret till ett Renthal Fatbar, men då passar inte det inre fästet till handtagsskydden (Acerbis) eftersom styret är tjockare där. Finns det andra handtagsskydd som passar? Eller måste man fila upp fästet?

K-Micke skrev:
Jag ska byta styret till ett Renthal Fatbar, men då passar inte det inre fästet till handtagsskydden (Acerbis) eftersom styret är tjockare där. Finns det andra handtagsskydd som passar? Eller måste man fila upp fästet?

Jag TROR att det ska finnas fästen som passar till Fatbar

Finns adapterkit att köpa, där klämmorna som sitter runt styret är grövre. Har jag själv använt för Acerbis Nylon Brush tillsammans med Magura-styren.

K-Micke skrev:

Har du provat att använda budgetvarianten slangklammer?

K-Micke skrev:
Lysande. Vart köper man dom? Pris?

Där man köper sina andra Acerbis grejor....
Dom var dyra har jag för mig , typ 4-500 eller nått sånt....kan ha fel var länge sen jag köpte mina.
Mina Nylonbrush höll två vurpor...en åt höger vurpa och en åt vänstervurpa....satsa på dom med alujumjum skena i, mycket bättre :fakta

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd