björn.e
hej hej
Men vad har hänt? Berätta för oss som inte var där... Nästan så man börjar bli orolig, är ju sjuk?
nee jag går bakåt, åkte runt på höga 3

björn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men vad har hänt? Berätta för oss som inte var där... Nästan så man börjar bli orolig, är ju sjuk?
OM Björn slutar försöka rycka upp den på bakan ut ur Sveistadsböjen hela tiden och istället koncentrerade sig på körningen skulle det gå bättre.Men vad har hänt? Berätta för oss som inte var där... Nästan så man börjar bli orolig, är ju sjuk?
nee jag går bakåt, åkte runt på höga 3r i dag borde vara låga 1
r för att vara i fas. Fan inge kul längre när man inte går framåt utan bara blir gammal och gaggig. Så km:et kommer inte bli så kul som jag trott, 1 sec kan man ju kapa på att missa bromshandtaget men 3 ne tror inte det. får väll göra som vanligt bryta ihopp och komma igen i september.
björn
Vad har hänt nu då?![]()
Är det vurpan som sitter i huvet? Ja menar du var riktigt nära 59r i höstas.
Är det vurpan som sitter i huvet? Ja menar du var riktigt nära 59r i höstas.
Jag vet inte. Körde ju endå 50 på falken och det är väll inte jätte fort men...ne det vill helt enkelt inte stämma på LMS i år. Ska skruva lite framgaffel innan KM:et så får vi se vad som händer.
björn
Någon som vågar tippa resulten på KM? Och för den delen anderstorp i helgen?
Anderstorp: Kobbkan och Team Biketech kommer åter igen ta storstryk av TEAM GREEN!!![]()
Anderstorp: Kobbkan och Team Biketech kommer åter igen ta storstryk av TEAM GREEN!!![]()
ha ha... vi får väl se...
Falkenberg var bara träning och för att känna på motståndet...
Anderstorp ska vi pressa hårt o inte köra kval på kalla däck, inte byta förare efter 20 minuter...
Nu har vi massor med självförtroende!
Vurpar vi inte kommer vi långt före kobbkan, teen grön mm...![]()
ja det där ogräset hade ju bara tur på falken, nått annat kan det ju inte förklaras med. Men att ni helt plötsligt skulle spotta upp er 35 placeringar tar jag bara som oseriöst fyllesnack![]()
björn
ja det där ogräset hade ju bara tur på falken, nått annat kan det ju inte förklaras med. Men att ni helt plötsligt skulle spotta upp er 35 placeringar tar jag bara som oseriöst fyllesnack![]()
björn
![]()
![]()
![]()
Ändå blev du omkörd på rakanav en pippigul 600.....
![]()
Säger bara 1 sak..50.030.....
//
Benny
Det går rykten att Kobbkan har skaffat depåbox till Anderstorp. Ni försöker alltså med pengar när inget annat går... så despo redan...![]()
mmm det är ju inte så konstigt när vår slut körda R1 från 87 inte har mer än 140 hk och otroligt nog väger mer än din mamma. Det tråkiga är att du trots inköp av yber-förare inte lyckas placera dig före tre föreddetingar på en hoj som hör hemma på museum
![]()
björn
är man inte snabb får man vara glad om man har tak över hööve, hoppas det kommer regna![]()
björn
är man inte snabb får man vara glad om man har tak över hööve, hoppas det kommer regna![]()
björn
Hmm, hojen är nästan klar nu så vi får se om ....
Vi väntar alla med spänd förväntan, kommer Medin göra en hej dundrande comback eller är det bara löst fylleprat![]()
När vi endå är på tråden så kanske ni har märkt att Team-tens, biketeck, och Mabe är väldigt tysta efter Anderstorp man undrar ju varförmen för att påminna lite om ställningen.
Kobbkan-Team-tens 1-1
Kobbkan-Fagteck 2-0
Kobbkan-Mabe 2-0
björn
Hur gick det på träningen igår?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |