SimmPsi
Klysmafili e Najs!
Hur många använder det och är det praktiskt, tanken har slagit mig men kan man bli distraherad och köra in i en parkerad buss lr nått annat medans man pratar? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav1 skrev:Man kan faktiskt stanna på lämpligt ställe och prata där istället.![]()
Och så har jag inga pengar att ringa upp för heller.. Fattig som man är MHK skrev:GPS är det ingen som anväder det då på hojen?
Då måste du ha bra grejjer!Mcbudet skrev:När jag jobbar kör jag med handsfree det funkar fint!! in med snäckan i örat och säkra med gaffatejp!
Då funkar det att ta på och av hjälmen hela dagen (ca 40ggr)
man hör klockrent men för den man talar med är det lite värre... men man hörs relativt bra upp till 100kr/h
Mcbudet skrev:men man hörs relativt bra upp till 100kr/h
maverick_750rr skrev:Kan man verkligen ha det på hojen???
Seriöst?
750RR

Köp en Goldwing när du ändå håller påMattiaz skrev:3 polare till mig har det på sina hojar, och det fungerar hur bra som hellst!
Är faktiskt sugen på att själv skaffa en till nästa säsong![]()

kajlyl skrev:Köp en Goldwing när du ändå håller på![]()
du kan ge dom till mig så jag kan köpa en ny hojj att slita utMattiaz skrev:Varför spara när man har mycket pengar att göra av med![]()
Iofs... kan ju köpa öhlinframgafflar istället, fast de har jag nog mindre användning för....![]()
E man prylgalen så är man![]()
Kan tilläggas att polaren som har GPS, har den monterad på en sporthoj, och han kör ifrån en hel del... så de e inte bara för posering vid korvkiosken haha
bmwjohan skrev:det skulle vara suveränt att ha det när man är ute och busbränner för jag har en del kompisar som sitter och lyssnar på snutradion rätt mycket. ifall man får jag kan det vara mycket bra att få lite tips om hur många som jagar en och var dom befinner sig.
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |