bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Tänkte ringa transportstyrelsen men frågar ändå om nån har koll på detta med max fem elever. Funderingen baserar sig på tre barn och en jobbarkompis, ungarna vilka två fyller 16 år i år (en är en bonusflicka) och den andra blir 14 år vilka behöver ta körkort inom fem år bör ju prioriteras.
Hur fasen blir det om jag ansöker som handledare till de två som är 16 år nu för både bil och mc, blir det så att jag bara kan vara handledare för en behörighet till 14-åringen? Eller räknar man en ansökan som en elev oavsett behörigheterna? Hur blir det med bil och mc är det samma handledarskap för A1, A2 och A. Får man vara handledare i samtliga A-behörigheter på ett och samma handledarskap?
I sånt fall skulle det ju bli över två platser så då vågar man ju bli handledare åt jobbarkompisen med.
Hur fasen blir det om jag ansöker som handledare till de två som är 16 år nu för både bil och mc, blir det så att jag bara kan vara handledare för en behörighet till 14-åringen? Eller räknar man en ansökan som en elev oavsett behörigheterna? Hur blir det med bil och mc är det samma handledarskap för A1, A2 och A. Får man vara handledare i samtliga A-behörigheter på ett och samma handledarskap?
I sånt fall skulle det ju bli över två platser så då vågar man ju bli handledare åt jobbarkompisen med.