Handledare??

Trist att det ska vara sån skillnad. Då ska jag vara glad i alla fall :)

Ja faktiskt... :tummenupp! :)
Tycker synd om dom som ska ta nu...
Det kan ju inte vara nån nyhet att folk vill ta körkort på våren/sommaren men det är likadant varje gång..
Ungefär som med snön... :hihi

Kapar tråden lite.
Jag söker också handledare har en tre fyra kandididater som handeledare men endast en har hoj, han har tyvärr redan en elev min jobbarkompis som även är min granne. Vilket ifs är smidigt vi spenderar nästan hela dygnet innom 500 meter från varandra.

Att man får ha flera elever är jag med på men hur går det till om båda kör samtidigt. Är det ok eller är det en i taget som gäller? Konbana och sånt har vi tillgång till tullinge att öva på VVs område :yoparty. Problemet är transportsträckan igenom stan.

Kapar tråden lite.
Jag söker också handledare har en tre fyra kandididater som handeledare men endast en har hoj, han har tyvärr redan en elev min jobbarkompis som även är min granne. Vilket ifs är smidigt vi spenderar nästan hela dygnet innom 500 meter från varandra.

Att man får ha flera elever är jag med på men hur går det till om båda kör samtidigt. Är det ok eller är det en i taget som gäller? Konbana och sånt har vi tillgång till tullinge att öva på VVs område :yoparty. Problemet är transportsträckan igenom stan.

Om jag minns rätt är det två elever varav en får köra andra sitta bakom läraren.
Trafikskolor får nog ha två "igång" samtidigt.
Var nåt år sen jag rotade runt i dom reglerna så jag kan ha supit upp minnet, orkar inte heller börja leta igen :)
I sann SH andra tog jag det mao helt ur luften (nästan) :D

Ja som andra säger så kan det vara sjuka väntetider i tokholm...
Jag/vi har fått mina på 2 veckor på de handledare jag haft.

Ärs det kommer nog seriösa inlägg också. Eller så får du skapa ny tråd:
"Du får ligga jag får köra"

Hahaha.. eller hur? Vet inte vad jag hade väntat mig iofs... Men man kanske kan slå två flugor på det här sättet, både köra och ligga ;)

Som sagt, synd att du bor lite för långt bort ;(

Och apropå tillstånd... tar det 2 månader att få handledartillstånd???
Det var ju inte alls bra.. men, men inte mycket att göra åt saken, det är väl bara att bita ihop och köra på nu...

När jag hade min man som handledare, så skjutsade jag runt honom, det gick hur bra som helst!!! Så det är bara att slänga upp din handledare och kööööööööööööra!

/Lycka till

:D:D:D
Jo det hade ju varit nice men skillnaden ligger nog i att du bor i Lund och hon i Sthlm... Handläggningstiderna i sthlm är rena skämtet dessvärre.

vafan hon får flytta va tar resan till lund? 6-7 h? annsök...vänta två - fem dagar sen flytta hem : allt avklarat på en vecka.... skit bra ju :yoparty:yoparty:yoparty

:D:D:D

vafan hon får flytta va tar resan till lund? 6-7 h? annsök...vänta två - fem dagar sen flytta hem : allt avklarat på en vecka.... skit bra ju :yoparty:yoparty:yoparty

Faen, det där måste man ju kunna tjäna pengar på..
Typ, skriv dig hos mig för 200 spänn och få tillståndet på 1/10 av tiden... :hihi

Men va fan??!! Får man ligga bara för att man inte har körkort? Känns ju jävligt surt att få veta nu när man väl sitter här med lappen! :huvet

Ullis, får man soppa?

BusAnna, nedrans otur... Hur gör man då då?

BusAnna, nedrans otur... Hur gör man då då?

Man kör så att man blir av med lappen. :fakta

Varför tror du alla kör för fort? För att det är roligt? Nej, nej, nej.. Vi talar grundläggande drifter här; fortplantning.

Tycker man att det är otäckt att köra så fort att man blir av med körkortet så är det bara att säga till så löser vi det där med körkortet ändå... Moahahaha

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...