Handledare sökes

W-rider

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2013
Hoj
Yamaha MT09
Hej,

Jag söker en handledare i närheten av Sala. Har gått några lektioner på trafikskola och vill öva mer privat. Det blir mest övning runt konor men tar gärna lite trafikkörning också.

Hittills har jag gjort Risk 1&2. Kunskapsprov bokad till början av augusti. Jag har egen hoj, Yamaha FZ6, samt skyddsutrustning. Har varit i trafiken i snart 15 år utan incidenter (knock on wood).

Fika och diverse utlägg tar så klart jag hand om. Så har du tid över så hjälp mig ta mitt kort.

Mvh
W-rider

Hej,

Jag söker en handledare i närheten av Sala. Har gått några lektioner på trafikskola och vill öva mer privat. Det blir mest övning runt konor men tar gärna lite trafikkörning också.

Hittills har jag gjort Risk 1&2. Kunskapsprov bokad till början av augusti. Jag har egen hoj, Yamaha FZ6, samt skyddsutrustning. Har varit i trafiken i snart 15 år utan incidenter (knock on wood).

Fika och diverse utlägg tar så klart jag hand om. Så har du tid över så hjälp mig ta mitt kort.

Mvh
W-rider

Att du skrev fika o diverse utlägg tar så klart jag hand om kommer att få dig att hamna i trubbel. ;D Vänta ska du få se.

Last edited:
Jag tänkte på fika och bränsle. Hmm, vilken sorts trubbel skulle det innebära?

Vaa, men du var väl sambo med den där andra tjejen på forumet vid namn, Pippi, Trippi eller A_NN_A var det kanske hon hette. :crash

Haha, jag är sambo med två tjejer som inte hänger här på forumet. A_NN_A o jag bor inte ihop, vi utbyter bara erfarenheter om våra källare där vi gömmer folk i. ;) Kille kan man ha även om man bor ihop med andra.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back