Handledare sökes

W-rider

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2013
Hoj
Yamaha MT09
Hej,

Jag söker en handledare i närheten av Sala. Har gått några lektioner på trafikskola och vill öva mer privat. Det blir mest övning runt konor men tar gärna lite trafikkörning också.

Hittills har jag gjort Risk 1&2. Kunskapsprov bokad till början av augusti. Jag har egen hoj, Yamaha FZ6, samt skyddsutrustning. Har varit i trafiken i snart 15 år utan incidenter (knock on wood).

Fika och diverse utlägg tar så klart jag hand om. Så har du tid över så hjälp mig ta mitt kort.

Mvh
W-rider

Hej,

Jag söker en handledare i närheten av Sala. Har gått några lektioner på trafikskola och vill öva mer privat. Det blir mest övning runt konor men tar gärna lite trafikkörning också.

Hittills har jag gjort Risk 1&2. Kunskapsprov bokad till början av augusti. Jag har egen hoj, Yamaha FZ6, samt skyddsutrustning. Har varit i trafiken i snart 15 år utan incidenter (knock on wood).

Fika och diverse utlägg tar så klart jag hand om. Så har du tid över så hjälp mig ta mitt kort.

Mvh
W-rider

Att du skrev fika o diverse utlägg tar så klart jag hand om kommer att få dig att hamna i trubbel. ;D Vänta ska du få se.

Last edited:
Jag tänkte på fika och bränsle. Hmm, vilken sorts trubbel skulle det innebära?

Vaa, men du var väl sambo med den där andra tjejen på forumet vid namn, Pippi, Trippi eller A_NN_A var det kanske hon hette. :crash

Haha, jag är sambo med två tjejer som inte hänger här på forumet. A_NN_A o jag bor inte ihop, vi utbyter bara erfarenheter om våra källare där vi gömmer folk i. ;) Kille kan man ha även om man bor ihop med andra.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8