Handledare i Malmö sökes

för att
1. jag tänker att tjejer inte är lika benägna att vilja flytta hem till mig
2. närsomhelst får jag en känga av nån för att den här tråden borde flyttas bort från "mc-relaterat", och jag vet inte hur man gör det...

Du vet väl att alla tjejer som kör mc har en liten tumme?

Alltså skärp er grabbar! Det är jag som har första tjing på na!
Jag har redan erbjudit mig att bo hos henne och ta hand om disken i utbyte att få vara hennes handledare.
Det blir lixom en win-win situation för oss båda, hon får det hon vill ha och jag får lära mig lite om hushåll:rodnar
Som den store Elvis Presley sa en gång i tiden... To be or not to be, That is the question.
Som ni säkert har märkt så är jag påläst och det klingar högt hos brewdarna:fyllisar

Tja!

Jag kan hjälpa dig med lågfartsdelen. Har hjälpt en tjejkompis innan som tog sitt kort för knappt en månad sen. :) Bor vid nobel. Dock jobbar jag lite udda tider så har inte alltför mycket tid över men bättre det än inget.

Kör rundor har jag väldigt svårt att hinna med, så vet inte om det känns lönt för dig att betala handledaravgift eller vad det är man betalar. Men tycker helt klart du ska skriva en tråd i vårt forum, även gå med i vår grupp på facebook för att söka efter hjälp.

Hör av dig om du vill jag ska hjälpa dig med lågfartsdelen.

MVH
Monika

för att
1. jag tänker att tjejer inte är lika benägna att vilja flytta hem till mig
2. närsomhelst får jag en känga av nån för att den här tråden borde flyttas bort från "mc-relaterat", och jag vet inte hur man gör det...

Nej då - det är inte din tråd som ligger fel, det är vissa pojkar här som har lagt sina inlägg i fel tråd. De blev ju inte färre precis efter att du erbjudit dem hushållsnära tjänster...
Det är bara att säga till om du vill att jag ska ta bort samtliga osakliga inlägg som inte har med ditt ämne att göra.
Ett varningens ord bara - det blir inte många inlägg kvar...

Last edited:
Håll ut kamrat, snart stiger det in en seriös skåning i trå'n. Jag bara skojja ju.
Det är lugnt, jag skojar också :tummenupp

Du vet väl att alla tjejer som kör mc har en liten tumme?
Fattar inte :va Men har en känsla av att jag inte vill veta ;)

Jag kan hjälpa dig med lågfartsdelen. Har hjälpt en tjejkompis innan som tog sitt kort för knappt en månad sen. :) Bor vid nobel. Dock jobbar jag lite udda tider så har inte alltför mycket tid över men bättre det än inget.
Åh, det hade varit super! Jag bor vid möllan så bara ett par kvarter bort ju, jag kontaktar er på FB! Tack!!! :)

Nej då - det är inte din tråd som ligger fel, det är vissa pojkar här som har lagt sina inlägg i fel tråd. De blev ju inte färre precis efter att du erbjudit dem hushållsnära tjänster...
Det är bara att säga till om du vill att jag ska ta bort samtliga osakliga inlägg som inte har med ditt ämne att göra.
Ett varningens ord bara - det blir inte många inlägg kvar...
Haha, nänä ingen fara, jag bidrar ju själv till jargongen som sagt, var mest orolig över att nån skulle irritera sig över allt trams :tungan

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026