Handledare i Malmö sökes

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
CBR 600RR -08
Ja det är en lite efterbliven fråga, jag fattar det, men tänkte ändå ge det en chans :tungan

Har bara en handledare som inte har alltför mycket tid, och jag blir helt stissig av att ha hojen stående nere i garaget utan att kunna köra... Det jag egentligen hade behövt öva på är lågfartsbanan, vilket jag fattar är sjukt tråkigt om man inte råkar ha nån fetish för att stå brevid och stirra.

Naturligvis kör jag gärna rundor också, och står såklart för alla kostnader... inkl kaffe :)

Har en alternativ fråga också! Är oddsen såpass små att stöta på nån kontroll, eller råka bli involverad i nån olycka (jag följer trafikregler och blinkar och allt det där :)), att det faktiskt är rimligt att själv ta sig från södra innerstan till typ svågertorp, för att hasa omkring på parkeringarna där efter stängning?

Det känns som maximal otur om nåt hade hänt... men samtidigt sjukt surt om detta skulle leda till indraget tillstånd och inte få köra alls på X månader.

Risken är väl inte överhängande stor, men den finns. Jag hade inte prövat min lycka, speciellt inte i en stad som Malmö där folk kör som kompletta idioter och verkar vara ute efter en.

Jag hade några kompisar som var bussiga nog att skjutsa hojjen till träningsbanor i närheten.
Sen följde jag efter med bil = polis-säkert! :D

Du kanske också har några polare med kort men ingen hoj som vill ta chansen att köra lite? :va

Ah, snälla kompisar!

Och det andra du skriver är ju faktiskt sjukt smart, har flera kompisar som lagt mc åt sidan och sålt allt, men som säkert kan tänka sig att hänga med mig ett tag mot att de får sticka ut och köra själva med min hoj sen! :banana Tack för tipset!

Testa annars att skriva i någon Malmö-klubbs forum/avdelning, nog större chans för att få svar.

Du är snygg!
Jag kan bli din handledare!:yoparty:yoparty:yoparty:kär:kär:kär:yoparty:yoparty
Avståndet är absolut inga problem.
Jag kan bo hos dig under tiden då jag är din handledare.

Last edited:
Du är snygg!
Jag kan bli din handledare!:yoparty:yoparty:yoparty:kär:kär:kär:yoparty:yoparty
Avståndet är absolut inga problem.
Jag kan bo hos dig under tiden då jag är din handledare.

Men gud vad bra att det löste sig så smidigt. Du ser också snygg ut! Du är välkommen att bo hos mig, när jag inte kör hoj tycker jag om att städa, tvätta och laga mat, helst i underkläder.

Men gud vad bra att det löste sig så smidigt. Du ser också snygg ut! Du är välkommen att bo hos mig, när jag inte kör hoj tycker jag om att städa, tvätta och laga mat, helst i underkläder.

Gud vad det låter bra!
Sporthoj är ju lösningen på allt.
Jag tycker om mysiga hemmakvällar och långa promenader. Djur, natur och är väldigt romantisk lagd!
Jag älskar att hjälpa till med disken och betalar alltid för tjejen!
Puss

Gud vad det låter bra!
Sporthoj är ju lösningen på allt.
Jag tycker om mysiga hemmakvällar och långa promenader. Djur, natur och är väldigt romantisk lagd!
Jag älskar att hjälpa till med disken och betalar alltid för tjejen!
Puss

Alltså du låter för bra för att vara sann, precis sånt tycker jag också om! Jag gillar även att resa, träffa vänner och att titta på min carpe diem tavla i vardagsrummet. Och så är jag väldigt positiv, men kan också vara allvarlig ibland. Vilket fint liv vi kommer få.

Alltså du låter för bra för att vara sann, precis sånt tycker jag också om! Jag gillar även att resa, träffa vänner och att titta på min carpe diem tavla i vardagsrummet. Och så är jag väldigt positiv, men kan också vara allvarlig ibland. Vilket fint liv vi kommer få.

Jag kan också vara allvarlig!
Jag tror att jag är kär!
Jag har faktiskt en Carpe Diem tavla också.

Jag har carpe diem tatuerat i svanken och jag flyttar till Malmö på studs. Vad är adressen ?:rolleyes:

Jag har carpe diem tatuerat i svanken och jag flyttar till Malmö på studs. Vad är adressen ?:rolleyes:

Oj, en riktig tatuering går före en tavla... och hela två killar att laga mat, tvätta och städa åt, shit vad jag kommer känna mig behövd, vilken lycka!

Känner att jag nog får lägga upp den här tråden på "Pink Ladies" trots allt ;)

för att
1. jag tänker att tjejer inte är lika benägna att vilja flytta hem till mig
2. närsomhelst får jag en känga av nån för att den här tråden borde flyttas bort från "mc-relaterat", och jag vet inte hur man gör det...

Jaha ja, 18 svar. När jag efterfrågade samma hjälp fick jag inte i närheten av samma respons! Borde kanske ha lagt upp en bild på en blond brud eller nåt?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026