Handledar koll - Någon hjälpsam i Växjö?

Yamaha 1991

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2008
Hoj
Suzuki kanske?
Tjenare mitt i natten! :)

Nu är det såhär att jag till våren ska börja övningsköra för att ta A-begränsat kort!

Dock har jag ett litet dilemma, ingen i släkten har mc kort. Eller jo, farbrodern har men fick för ett bra tag sen sälja av hojen pga en för skraj fru och han bor även 20 mil bort :gnissla

Så jag tänkte bara kolla om det finns någon hjälpsam person i växjö som skulle kunna tänka sig att åta sig denna uppgift.... Vet inte riktigt hur mycket man brukar få betala men hade väll tänkt mig 200kr+ bensinkostnader/gång.

Kommer väll att köra 3-4 gånger per månad +/- eftersom jag är student och inte har fickorna fulla med pengar :banana (Förmodligen på helger)

Anledningen till att jag frågar detta 7 (?) månader i förväg är för att jag ska köpa hoj nu till vintern eftersom de är så pass mycket billigare, och detta påverkar ju såklart mitt beslut en hel del för om jag inte finner någon handledare kommer det bli riktigt tight med lektioner på körskolan. Hade väll tänkt köra 5-6 lektioner på körskola och resten privat, har inte direkt bråttom med att få det överstökat. :tungan

Så om det är någon som är lite intresserad av detta så kan ni väll höra av er! :tummenupp

Förövrigt så är jag 18 år, går 2a året på gymnasiet - med inriktning mot räddningstjänst. :yoparty

Gonatt! :fyllisar

Last edited:
Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna