Då är det lungt. Skönt att man slapp att släppa den bomben det kunde blivit om kuponger.TinaTjejen skrev:2300057kuponger?
Sånt är för pensionärer och det är över 40 år tills dess....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då är det lungt. Skönt att man slapp att släppa den bomben det kunde blivit om kuponger.TinaTjejen skrev:2300057kuponger?
Sånt är för pensionärer och det är över 40 år tills dess....
Bucho skrev:2298536Nån som känner igen sig?
Jag handlar alldeles för ofta något som jag får ångest över. Det har gått rätt långt. Köpte b.la en mountainbike för 9700:- häromdagen som jag inte gillar alls. Jag gillar inte den typen av cyklar, får ont i röven och ryggen då man sitter som ett "mähä" på dom. Jag blev bara sugen på en konstigt nog, såg fräck ut.
Nu har jag grubblat hela dagen och ska ge mig på att göra ett återköp eller sälja den billigt på Blocket.
Har gjort flera såna här tokiga affärer sista åren. Impulshandla och sen vips vill jag inte veta av sakerna. Nu har det gått så långt att de enda inköpen jag inte får ångest över är matinköpen som man måste ha.
Hur skärper man sig?![]()
![]()
![]()
Men ibland får jag lust att ställa en vara i taget på bandet, få den inslagen och sen ställa på nästa, få den varan inslagen och sen nästa...acura skrev:2301410Då är det lungt. Skönt att man slapp att släppa den bomben det kunde blivit om kuponger.
TinaTjejen skrev:2301932Det är skitfånigt att störa sig på liknande grejer, men fasiken när man har bråttom och människor framför en inte förmår sig att snabba på lite![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |