Handlar något - får ångest

Bucho skrev:
2298536 Nån som känner igen sig?

Jag handlar alldeles för ofta något som jag får ångest över. Det har gått rätt långt. Köpte b.la en mountainbike för 9700:- häromdagen som jag inte gillar alls. Jag gillar inte den typen av cyklar, får ont i röven och ryggen då man sitter som ett "mähä" på dom. Jag blev bara sugen på en konstigt nog, såg fräck ut.

Nu har jag grubblat hela dagen och ska ge mig på att göra ett återköp eller sälja den billigt på Blocket.

Har gjort flera såna här tokiga affärer sista åren. Impulshandla och sen vips vill jag inte veta av sakerna. Nu har det gått så långt att de enda inköpen jag inte får ångest över är matinköpen som man måste ha.

Hur skärper man sig? :huvet :confused: :3freak

Jag får ångest om jag inte köper dyra och onödiga prylar. :lol :yoparty

acura skrev:
2301410 Då är det lungt. Skönt att man slapp att släppa den bomben det kunde blivit om kuponger.
Men ibland får jag lust att ställa en vara i taget på bandet, få den inslagen och sen ställa på nästa, få den varan inslagen och sen nästa...
Som HÄMND om jag har en gamlis bakom mig i kön.
Det är skitfånigt att störa sig på liknande grejer, men fasiken när man har bråttom och människor framför en inte förmår sig att snabba på lite :gnissla

TinaTjejen skrev:
2301932 Det är skitfånigt att störa sig på liknande grejer, men fasiken när man har bråttom och människor framför en inte förmår sig att snabba på lite :gnissla

Inte alls fånigt bara sunt förnuft att snabba sig på när man står i en kö. :tummenupp

Back