Handla på eBay

• Thread starter Thread starter SFB
  • Start date Start date

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Detta kom upp när jag ville bjuda på en skiva:

Webbplatsen som du för närvarande bjuder på kräver att du verifierar dig genom att tillhandahålla din kreditkortsinformation. Ditt kreditkort kommer inte att debiteras och du behöver inte betala med detta kort. Verifiera med ett kreditkort

Är det bara att acceptera läget eller?

SFB skrev:
Detta kom upp när jag ville bjuda på en skiva:

Webbplatsen som du för närvarande bjuder på kräver att du verifierar dig genom att tillhandahålla din kreditkortsinformation. Ditt kreditkort kommer inte att debiteras och du behöver inte betala med detta kort. Verifiera med ett kreditkort

Är det bara att acceptera läget eller?

Nej, jag skulle nog inte acceptera. Har svårt att tänka mig att ebay skulle fråga efter kreditkortsinfo i ett sånt läge.

Vänta en dag och se eller tanka hem skivan gratis från TPB.........

Det är en 12'a och jag har redan skiten på datorn.

Det är en engelsk säljare och detta är ju på svenska men känns lite B att behöva slarva iväg det ändå. Nog för att jag i normala fall handlar överallt på nätet med kort men jag ville bara höra andras erfarenheter

SFB skrev:
Det är en 12'a och jag har redan skiten på datorn.

Det är en engelsk säljare och detta är ju på svenska men känns lite B att behöva slarva iväg det ändå. Nog för att jag i normala fall handlar överallt på nätet med kort men jag ville bara höra andras erfarenheter

Vad är det för en 12:a som är så speciell att du inte kan köpa den i en skivaffär som Pitch eller nåt?

En 12'a som är så speciell att jag inte hittar den någon annanstans än begagnad, det är en trance 12" med ett par år på nacken...

Jag handlar från decks.de juno.co.uk buythatrecord.com mfl , rätt feta butiker men dom har inte ens hälften av allt jag drömmer om...

Måste säga att mp3'or lätt vinner matchen här, fan det är ju hur lätt som helst att få tag på nya, gamla, speciella relaser. mp3 må vara trist men inget slår tillgängligheten, klart man laddar ner om man inte ens kan köpa skiten från utländska sidor

Jag fick göra samma sak när jag reggade mig på Ebay. har inte varit något problem iaf.

SFB skrev:
En 12'a som är så speciell att jag inte hittar den någon annanstans än begagnad, det är en trance 12" med ett par år på nacken...

Oh, spännande. Vilken då? Off topic kanske, men intressant. :)

Halogen skrev:
Oh, spännande. Vilken då? Off topic kanske, men intressant. :)

http://www.discogs.com/release/103327

Ingen speciell låt över nätet då den utan problem finns på CD albumet. Jag lyssnar på mp3's men jag spelar vinyler! Mycket roligare :)

Whatever jag kanske skall regga mig då också. Mitt mastercardnr finns nog över hela värden redan så.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg