Handla på Bikedagarna i Trollhättan?

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)
En kompis ska släpa med mig dit och han hävdar att det brukar vara skitbra pris på utrustning. Jag är i stort behov av nya stövlar, handskar och ett ryggskydd på stört, men lönar det sig mycket att vänta och handla på den här tillställningen istället? Vad säger ni som varit där och shoppat?

/Marcus

Marcus74 skrev:
En kompis ska släpa med mig dit och han hävdar att det brukar vara skitbra pris på utrustning. Jag är i stort behov av nya stövlar, handskar och ett ryggskydd på stört, men lönar det sig mycket att vänta och handla på den här tillställningen istället? Vad säger ni som varit där och shoppat?

/Marcus

Självklart har din kompis rätt!
Det är ju inte bara bike själva som ställer ut o har hyfsade priser, även leverantörerna kommer dit o säljer, sist men inte minst så har dom bra priser på en del cyklar och framförallt därför jag ska dit är ju provkörningarna, ett måste helt enkelt.

Kan du inte vänta så haka på till Lidköping i MORRN!!!! Dom har sin våryra i helgen, jag o tjejen tänkte dra lite kurvvägar dit ut MVH peter

Skiljer inte SÅ mycket, men på tre detaljer så kan du kanske spara en hundring per detalj...

Du kan ha tur och hitta nåt udda plagg som ingen velat ha på några år,
men att tro dom GER bort nåt, DET är att drömma...

Marcus74 skrev:

/Marcus

Va i en ny Mc affär på korsvägen igår.
Där vad det riktigt billigt.
Inga kända märken men helt Ok handskar , lås och dyl.

Marcus74 skrev:

/Marcus

Kolla denna sidan www.bikeshop.se

Har inte HondaCenter öppet hus i helgen? Eller har de redan haft det?

The Svånk skrev:
Va i en ny Mc affär på korsvägen igår.
Där vad det riktigt billigt.
Inga kända märken men helt Ok handskar , lås och dyl.
Den som ligger precis mittemot Världskulturmuséet? Mölndalsvägen?

Apropå Bikedagarna är det en del pryttlar man kan fynda, men iallafall jag orkar fan inte med att trängas, testa, prova, knö och stånka för att spara nån ynka hundring. Då handlar jag hellre i butiken en annan dag än stå på en parkeringsplats i ett tält och knö...

Men det är ju jag det. :)

hållundan skrev:

Apropå Bikedagarna är det en del pryttlar man kan fynda, men iallafall jag orkar fan inte med att trängas, testa, prova, knö och stånka för att spara nån ynka hundring. Då handlar jag hellre i butiken en annan dag än stå på en parkeringsplats i ett tält och knö...

Japp , Fina grejer till tantan som inte vill pröjsa för mkt för att bara åka med nån gång ibland.

hållundan skrev:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=76643

Surt att dom har sina fula loggor överallt på grejerna.
På hjälmarna var dom t.o.m överlackade.

sanntur skrev:
Skiljer inte SÅ mycket, men på tre detaljer så kan du kanske spara en hundring per detalj...

NJA inte riktigt va, köpte själv ett bakdäck förra året metzler sportec m1 180 profil för 2400:- ink montering balansering, liiiite mer än en hundring o spara

Arlen Ness skinnställ 4500:- förra års bikedagar, däremot går det ju inte o komma lunchtid o tro man ska fynda nåt, då är prylarna sålda, ska man göra klippen får man vara där när dom öppnar tälten

The Svånk skrev:
Surt att dom har sina fula loggor överallt på grejerna.
På hjälmarna var dom t.o.m överlackade.

vilka hjälmar då? Har ja aldrig sett, dom brukar fläska dit en lite klisterlapp på framskärmen på alla cyklar dom har inne i hallen men den river man ju bort första kvällen

red_ninja skrev:
Det är ju inte bara bike själva som ställer ut o har hyfsade priser, även leverantörerna kommer dit o säljer, sist men inte minst så har dom bra priser på en del cyklar och framförallt därför jag ska dit är ju provkörningarna, ett måste helt enkelt.

Kan du inte vänta så haka på till Lidköping i MORRN!!!! Dom har sin våryra i helgen, jag o tjejen tänkte dra lite kurvvägar dit ut MVH peter

e de imorgon, som i lördag den .. hmm.. ska kolla... 9e april? hoppas de inte snöar då bara, som de gjorde imorse när ja kom te jobbet.. på bågen

red_ninja skrev:
vilka hjälmar då? Har ja aldrig sett, dom brukar fläska dit en lite klisterlapp på framskärmen på alla cyklar dom har inne i hallen men den river man ju bort första kvällen

Menade Bullfighter in GBG.

red_ninja skrev:

Tjena!
Det låter riktigt nice men jag kan inte komma loss imorgon så jag måste nog i alla fall vänta lite till. :(
Tack för erbjudandet, hade gärna hängt på!

/Marcus

sanntur skrev:

Nån hundring per pryl? Då kan det ju kvitta faktiskt, för jag behöver grejerna NU!
Men jag lär åka upp dit och kika ändå, måste få min dos.. :tomten

/M

red_ninja skrev:
NJA inte riktigt va, köpte själv ett bakdäck förra året metzler sportec m1 180 profil för 2400:- ink montering balansering, liiiite mer än en hundring o spara

Arlen Ness skinnställ 4500:- förra års bikedagar, däremot går det ju inte o komma lunchtid o tro man ska fynda nåt, då är prylarna sålda, ska man göra klippen får man vara där när dom öppnar tälten

Tjennatjenna igen!=)

Har precis beställt ett sånt där sportec m1 180/55 zr17...
Vad tycker du om det däcket??
Och framförallt hur långt körde du på det???=)

MVH//Gurra

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...