Handla ifrån RODAMOTO???

Jepp.
Funkade klockrent (efter lite strul med kortbetalning, de glömde debitera frakten på mitt kort och ville därför inte skicka).
Däckstraven kom hem med DHL som dumpade dem utanför huset (om jag satte upp en lapp med fullmakt till dem attt göra så).

Tvekar inte att handla där igen.
//P

Köper själv däck från Rodamoto regelbundet. I början när de var nya (man kunde inte betala med kort utan var tvungen att göra en banköverföring i förskott vilket kändes lite läskigt) så var det lite strul, men nuförtiden funkar det klockers.

Det är bara att klippa till.

Köper själv däck från Rodamoto regelbundet. I början när de var nya (man kunde inte betala med kort utan var tvungen att göra en banköverföring i förskott vilket kändes lite läskigt) så var det lite strul, men nuförtiden funkar det klockers.

Det är bara att klippa till.

Låter klockrent juh. Men man måste alltså göra förskottsbetalning då??? Blir juh en hel del pengar om man beställer 5set däck... Hmmm :va

Klurar bara på vilka däck man ska ha lutar åt Dunlop qualifier
:)

///Micke

Låter klockrent juh. Men man måste alltså göra förskottsbetalning då??? Blir juh en hel del pengar om man beställer 5set däck... Hmmm :va

Klurar bara på vilka däck man ska ha lutar åt Dunlop qualifier
:)

///Micke

Nja. FÖRUT fick man traska ner till banken och göra en överföring till deras konto. Första gången jag handlade av dom var det list läskigt eftersom jag inte riktigt visste om det var ett seriöst företag eller om det skulle komma några däck.

Sen dess har de fixat så att amn kan betala med kort och däcken kommer alltid. Det har tom hänt att ägaren kontaktat mig per tel och meddelat status eller om det varit något problem. Då slipper man ju undra.

Däcken har alltid kommit.

Jag fegade och valde betalning vid leverans, vilket var rätt skönt när inte däcken dök upp, dom hade kommit på vift i Frankrike, men dom skickade upp nya.

handlade 2 uppsättningar michelindäck förra året till mig och polaren. Betalade med VISA.
Fick däck som var färskare än köttfärsen på ICA, levererade direkt till jobb av DHL efter en vecka typ.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd