Handla golv under tidspress norrort

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Så här va, jag måste köpa ett golv efter jobbet ikväll, ska riva ut gamla imorgon kväll och lägga nya på fredag när jag är ledig.

Jag är även bjuden på middag i Norrtälje idag så har inte tid att åka runt

Vilket av följande ställen har mest och vettigast utbud. Bauhaus, k rauta, hornbach eller missar jag något?

Mörkt/svart ek/plank golv under 200 kr kvm

Gör mig stolt sh!

Jag skulle nog ta Hornbach/Bauhaus om jag inte orkade åka till flera olika varuhus.

Hornbach, lätt, bäst prisgaranti också, även mot internethandel.

Tyskar kan detaljhandel. :fakta

De trodde jag aldrig, att jag skulle tacka er två för råd om byggvaror! Sh är underbart!

Trodde nog inte vi heller, alla blir väl gamla. :gnissla
För övrigt tror jag min polare ringde ambulans åtdig när du klotade på Boge 2005, right? :D
Han bad i alla fall en golfare hålla käften som var där och gastade.
Eller minns jag fel nu igen. :mad:

Så nu står du i evig tacksamhetsskuld till alla tre, Starstriker, mig och min polare. ;)

Trodde nog inte vi heller, alla blir väl gamla. :gnissla
För övrigt tror jag min polare ringde ambulans åtdig när du klotade på Boge 2005, right? :D
Han bad i alla fall en golfare hålla käften som var där och gastade.
Eller minns jag fel nu igen. :mad:

Så nu står du i evig tacksamhetsskuld till alla tre, Starstriker, mig och min polare. ;)
Haha så är de väl, de kommer jag ihåg! Du får framföra ett tack till han, hennes tjatande va inte direkt va min omskakade hjärna behövde just då!

God damn it! Skrev ett långt inlägg om mina erfarenheter och tryckte på mitt SH-bokmärke istället för på Skicka, och när jag trycker på Back finns det inte kvar. Helvete! :6surkart

Haha så är de väl, de kommer jag ihåg! Du får framföra ett tack till han, hennes tjatande va inte direkt va min omskakade hjärna behövde just då!

Var det en hon? Han sade att det kom en gubbe och skrek om att folk kör som galningar där och att han minsann var trött på det blabla. Tror gubben påstod att han var läkare eller något sådant. Eller så minns jag fel.
:va

Var det en hon? Han sade att det kom en gubbe och skrek om att folk kör som galningar där och att han minsann var trött på det blabla. Tror gubben påstod att han var läkare eller något sådant. Eller så minns jag fel.
:va

Jag spräckte käkdelen av hjälmen och fick en fin hjärnskakning, yrrade runt okontaktbar i några minuter. så är inte så pålitligt vittne, men har för mig hon va åklagare.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026