handla från ridersdiscount.com USA

Aj fan!:-) Kollade även på Supertech stövlarna, men jag har läst att det yttre materialet på insidan av stöveln kan väldigt lätt nötas sönder så att det går hål. En kille i England körde på bana under två dagar med dem och sedan var det hål på dem. Verkar vara ngt mockaliknande material. Inget vidare på ett par MC-stövlar.

Försvinner inte knarrandet med tiden lite?

Tilläggas bör att jag inte ångrar mitt köps alls. Även om de knarrar som ett tröskverk, så sitter de skitbra och är jävligt bekväma.
Jag har haft mina stövlar sedan i april och de knarrar inte mindre nu än då. Snarare tvärsom. :)

Äh... Knarrandet botar du med lite kedjespray... :D

Hehe.. Ja, kanske inte så bra för stövlarna i längden, men man får säkert tyst på dem. Funderar på kanske ngn silikonspray eller så istället...äsch, det löser sig!:)

Tilläggas bör att jag inte ångrar mitt köps alls. Även om de knarrar som ett tröskverk, så sitter de skitbra och är jävligt bekväma.
Jag har haft mina stövlar sedan i april och de knarrar inte mindre nu än då. Snarare tvärsom. :)

Jamen, det är ju huvudsaken. Bekvämhet och att de sitter bra är prio 1 förutom säkerheten.:)

Last edited:
Hehe.. Ja, kanske inte så bra för stövlarna i längden, men man får säkert tyst på dem. Funderar på kanske ngn silikonspray eller så istället...äsch, det löser sig!:)

Jamen, det är ju huvudsaken. Bekvämhet och att de sitter bra är prio 1 förutom säkerheten.:)

Äsch, vaffan. Det är tufft att knarra. Fifan. Man lär sig leva med det.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman