Handla från JHA

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Kämpar med JHA:s hemsida www.jha.co.jp och blir inte särskilt klok, den japanska versionen verkar inte heller särskilt "ok". Många bilder som inte laddas och länkar som man inte kan klicka sig vidare på.

Vet att det finns vissa på forumet som har kit och sånt från Jha, handlar ni direkt via dem? Hur går man tillväga?

Har mailat dem lite frågor men de verkar inte särskilt snabba att ge svar.

Tänkte starta tråden så här så kommer det nog fler frågor så småning om! :)

Bodoe skrev:
Kämpar med JHA:s hemsida www.jha.co.jp och blir inte särskilt klok, den japanska versionen verkar inte heller särskilt "ok". Många bilder som inte laddas och länkar som man inte kan klicka sig vidare på.

Vet att det finns vissa på forumet som har kit och sånt från Jha, handlar ni direkt via dem? Hur går man tillväga?

Om du vill ha prylar innan din hoj är antik så hade jag valt någon annan än JHA...

oscar skrev:
Om du vill ha prylar innan din hoj är antik så hade jag valt någon annan än JHA...
Nu förstår jag inte riktigt? Varför skulle jag inte välja JHA?

oscar skrev:
Kolla inlägg nr 57 i DENNA TRÅDEN så förstår du!

...och jag tvivlar starkt på att jag ens hade fått prylarna då!
Jag får väl höra med JHA vad det tar för tid på sig att tillverka kopplingsfjädrar och ett par fotsteg. :rolleyes:

Tycker dock det fortfarande verkar oklart hur affären går tillväga. Om du köpt grejjerna, hur hade du då fått betala?

Bodoe skrev:

Har du hittat till www.tyga-performance.com? De gillar din hoj nämligen!

Bodoe skrev:
Jag får väl höra med JHA vad det tar för tid på sig att tillverka kopplingsfjädrar och ett par fotsteg. :rolleyes:

Tycker dock det fortfarande verkar oklart hur affären går tillväga. Om du köpt grejjerna, hur hade du då fått betala?

Jag tänkte köpa ett komplett kit med extra cylinder o en hög med kolvar. Jag tänkte köpa genom TSR World Wide som sa att de inte kunde få fram delar. Efter det så kollade jag med VHM i Holland som sa samma sak. Milan försökte även han att hjälpa mig med direktkontakt på JHA, men inte heller han fick något kit! Om jag hade köpt grejerna så skulle jag tippa på att de hade velat ha betalt i Yen... :rolleyes:

Jag snackade med VHM och de kunde fixa grejjer till 250:n från JHA! Får se hur lång tid det tar att fixa fram dem bara, de var snabba på att svara på mail så man får väl hoppas på det bästa.

JHA verkar minst sagt sega, och hemsidan blir jag tokig över! Hoppas VHM har bättre koll på vad som finns. Finns ju mkt roligt att köpa, får se vad prislappen hamnar på. Nåt kit är ju inte aktuellt, schyssta pipor har jag ju redan och snygga kåpor också, bara massa småsaker kvar! :D

Tack för hjälpen Oscar.

*/ ?>
Back