Handla begagnat hos Lorke m.fl.

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2
Är det någon som har bra tips på ställen att handla begagnade hojar? Har kollat runt en del och hittat på nätet men det skulle vara intressant att höra vilka som är seriösa/oseriösa. Lorke MC har riktigt bra priser, är det någon som har handlat sin hoj där? Har ni andra tips?

Jag har inga egna erfarenheter av Lorke men jag har kompis som köpt genom honom och han verkar seriös iaf:)

jockesurf skrev:
Är det någon som har bra tips på ställen att handla begagnade hojar? Har kollat runt en del och hittat på nätet men det skulle vara intressant att höra vilka som är seriösa/oseriösa. Lorke MC har riktigt bra priser, är det någon som har handlat sin hoj där? Har ni andra tips?

En av mina bästa vänner köpte av Lorke. Det var inga som helst problem. Lorke körde upp hojen till sthlm och kompisen fick titta och kunde ångra sig om han inte var nöjd.

Lorke har hållt på hur länge som helst och sålt en jävla massa hojar, så jag tror inte det är något konstigt med honom.

Men säljer inte han mest custom?

print_screen skrev:
Jag har inga egna erfarenheter av Lorke men jag har kompis som köpt genom honom och han verkar seriös iaf:)

lorke e lite sur och vill inte prata i onödan. iaf när jag var där för att hämta upp packväskor han hade lovat farsans polare.

men fräsch garage å allt, så hojarna e det nog inget fel på

Tack för infon! Han har mycket custom men en och annan sporthoj också =). Får hoppas att det finns något vettigt hemma fram på vårkanten när snön släpper!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8