byta hand..?
Extremt dåligt försök till "skämt"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
byta hand..?
Byt hand under några dagar och låt den utslitna handen få lite vila så ska du se att det löser sig....![]()
Eller be någon annan att hjälpa dig...
![]()
![]()
Jag har flickvän, droppa kåttankarna snusk-tant![]()
Men jag misstänker att det kan bero på att jag har använt en kraftigt vibrerande
grej (nu skrattar hälften som läser), som man har till att rensa fixturer på jobbet.
att det kan ha gjort så att nerven skadades, men sen den morgonen låg jag nog konstigt med har jag för mig,
kanske beror på båda sakerna, jaja iallafall blir det inte bättre om några dagar så får jag väl uppsöka läkare,
blir det bättre så läker det väl och då låter jag det vara.
Extremt dåligt försök till "skämt"...
inte så ovanligt att fyllisar/drogisar sover i konstiga ställningar och det tar månader innan funktionen är 100% i diverse kroppsdelar
Så om man ser någon med arm tvärs över armarna...
/Z
Så om man ser någon med arm tvärs över armarna kan det vara att de sovit för gott tidigare.
/Z
Har du tur så domnar hela handen. Bara värma upp den så kan du runka med den så känns det som någon annan göre!![]()
Något liknande hände mig när jag trillade av en mekanisk tjur i fyllan, halva handen inklusive lill- och ringfinger domnade av så ett halvår efter hade jag nästan ingen känsel alls. Inga problem att använda handen som tur var...
jag har ryckningar i vänstra ögonlocket, har haft det i en vecka nästan nu...vad göra?
det tänkte jag oxo på. är jag omogen?3060540Har du tur så domnar hela handen. Bara värma upp den så kan du runka med den så känns det som någon annan göre!![]()
Det är väl när det inte släpper och man måste operera,
då har du inte gjort det och förlorat känseln :|
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |