Zxr_Green skrev:jag kan låsa min lätt med några fingrar bara
ok, får blöda den jäklen lite till. den är stum och fin men den borde låsa. det är oxå lite mycket spel i handtaget. fortsätter i morgon.
tack för snabba svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zxr_Green skrev:jag kan låsa min lätt med några fingrar bara
Tommy*** skrev:2051559Ser bra ut, men varför använda dubbla ok när det inte behövs...![]()
Evil_Henke skrev:2055910är det nån som provat med en hydraulkopplingshandtag från en ktm som handbroms? kolven i den e ju bara 10,5mm så risken är väl att den är för liten men den e ju så liten å smidig så det vore grymt om det funkade!
TOKER skrev:2056062skulle prova igår men fick inte dit grejjerna i rätt lägen då den lilla fasta behållaren va ivägen!!!
En fråga till alla som har extra broms min är nog förstor för jag får lov att ta i som fan om den ska taa bra vad har ni för kolv storlekar för att de ska bli lagom svampigt och bra?
TB skrev:2057036jag har fått mitt att funka nu! köpte hantag och slang från kvick mc brembo 13mm handtag funkar kannon!!![]()
marcus_136 skrev:2056262http://www.stuntlife.com/forums/showthread.php?t=155265&highlight=handbrake
Mycke nyttig info där.
Bruno skrev:2057640håler med, vart fasen får jag tag på en sådan här i europa
16x18 Brake Master Cylinder- Brembo Radial Pump
cool_jocke skrev:
Zxr_Green skrev:2061777satan osså!!...
min bakhandbroms har börjat läcka![]()
Sweppe skrev:2061930Aj aj... Inte bra. Hoppas det e någon tätning bara som läcker.
Jag ska sätta ihop min idag. Får se hur det går!
Zxr_Green skrev:2063202tror att det e bullten så har legat o tryckt på styret från sidan...
eller så e det banjokopplingen, jag köpte sånna kopplingar men en kona i o en mutter utan på.. sen spänner man ihop den bara...
får kanske byta till pressade kopplingar..![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |