så här ser min ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
marcus_136 skrev:Coolt riktigt bra! Ser dock ut som om det blir svårt att använda koppling och broms samtidigt, kanske bara synvilla.
Zxr_Green skrev:dubbla ok.. ser seriöst ut ju...
själv köra jag med slang ner till ingången till bromsvätske behållaren o kör singel ok... dock inga bilder ännu... eftersom jag får tillbaka min bromscylinder imorron..
men jag kan ändå slänga upp en bild på hojen.. bromsgreppet e iallafall på plats![]()
Om du gör det så trycker du väl bara upp vätskan i den "pump" som inte används?Two stroke man skrev:Onödigt krångligt att använda dubbla bromsok. Enklare att gå till närmaste hydralfirma och fixa en förgrening till bromsslangen.
Fredde Meck skrev:Om du gör det så trycker du väl bara upp vätskan i den "pump" som inte används?
marcus_136 skrev:Coolt riktigt bra! Ser dock ut som om det blir svårt att använda koppling och broms samtidigt, kanske bara synvilla.
'danke...Bruno skrev:ser jävligt fint ut det där. ska du ha hojen gatlegal? själv kommer jag att köra gata med min. vad använde du för huvudbromscylinder. jag använder en från en gsxr 1000
Chronic skrev:Hur ska man kunna använda koppling & broms samtidigt med en hand?
marcus_136 skrev:Du har väl inte bara 1 finger eller hur![]()
Chronic skrev:Men tanken är ju inte att du ska kunna/behöva koppla ur samtidigt som du bromsar med handen/bakhjulet? När skulle du behöva det egentligen och återigen.....hur fan skulle du bära dig åt![]()
marcus_136 skrev:Tänk dig att du ska göra en highchair coaster, dvs benen över styret och motorn ska vara helt urkopplad.
Chronic skrev:Ok, jo jag förstår men du menar alltså att man då skulle, med växel i, frikoppla samtidigt som du balanserar på bakhjulet med hjälp av bromsgreppet under kopplingen? Med samma hand?
Njaaaa..., jag vet att du kan köra Fiddy men det hjälper inte för jag köper inte din förklaring tyvärr![]()
Rigge skrev:I highchaircirklar kan det behövas sliras på kopplingen samtidigt som man bromsar, det är absolut inget jag nånsin kommer kunna göra men jag har hört det sägas av en som kan.
marcus_136 skrev:Har också hört det, även vid andra sorters cirklar. Annars kan motorn dö för att det går för sakta.
Rigge skrev:Men då har du oftast foten på bromsen eller menar du seatstanders å sånt?
Chronic skrev:Ok, jo jag förstår men du menar alltså att man då skulle, med växel i, frikoppla samtidigt som du balanserar på bakhjulet med hjälp av bromsgreppet under kopplingen? Med samma hand?
Njaaaa..., jag vet att du kan köra Fiddy men det hjälper inte för jag köper inte din förklaring tyvärr![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |