Be han sätta ned värdet till en rimlig nivå och kryssa i gift eller nåt liknande och se till att han inte skickar med nåt kvitto i paketet, Brukar funka för det mesta..
[OT]
Själv har jag nog precis blivit blåst för första ggn på eBay efter att ha handlat av en handlare med många tusen positiva feedbacks: MP&A Cycle (user: Breakeryard)
250$ åt helvete.. och inga pengar tillbaks från PayPal då man har en 45dagars limit om man vill anmäla att något har hänt med själva affären/transaktionen.. kul, för det visste man ju... inte.
Använde B.I.N och betalade direkt den 10oktober och har inte sett ett skit än (7-12dgr regular air med USPS). Eftersom man har misstänkt att det är nåt strul på vägen möjligtvis med tullar här hemma lr där (OM han nu har skickat iväg det), så har jag bett han att kolla upp det eller helt enkelt ge mig det trackingid som han fick när han skickade paketet. Tullen här i sverige måste ha det för att öht kunna leta sig vidare. Säljaren skiter dock i en totalt fullständigt.. snart gått 2.5månad. Så eftersom han inte är villig att kolla detta eller ge mig den informationen.. så lägger man bara ihop det ena med det andra, han har blåst mig.
Hursomhavet, blir det något strul på vägen och ni märker att tiden rinner iväg, se till att anmäla det hela till PayPal (open dispute) innan 45dagar har gått iaf, bara "utifall".
Man vill ju verkligen bara bitchslappa den här idioten i all oändlighet.. frustration är bara förnamnet.
[/OT]