Han startade

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Vilken lycka. Efter problem med att han bara tände lite smått någon gång ibland så känndes det tungt. Fick tips och vägledning på teknikforumet att byta stift. Var i väg idag och köpte tändstifts hylsa som ska slipas ner. Tänkte i mitt stilla sinne inne i garaget att jag kan ju prova starta, den kanske går igång idag eftersom det är min födelsedag. Sagt och gjort trycker på knappen och det tar ca5sec så hoppar faanskapet igång. Vilken sång vilket gas svar. Helvete vilken maskin. Nu måste jag bara fixa avgassystem.

Fint :) skönt att man vet att den går igång.

och du! Grattis!!! på födelsedan. :tummenupp

Qwerty skrev:
Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Vilken lycka. Efter problem med att han bara tände lite smått någon gång ibland så känndes det tungt. Fick tips och vägledning på teknikforumet att byta stift. Var i väg idag och köpte tändstifts hylsa som ska slipas ner. Tänkte i mitt stilla sinne inne i garaget att jag kan ju prova starta, den kanske går igång idag eftersom det är min födelsedag. Sagt och gjort trycker på knappen och det tar ca5sec så hoppar faanskapet igång. Vilken sång vilket gas svar. Helvete vilken maskin. Nu måste jag bara fixa avgassystem.
Tack säger man :mad:

Qwerty skrev:

Bytte du tändstift eller inte :confused:
om du inte gjorde det lär ju problemet återkomma, eller hur? :fyllisar
skål, nu äre lördag :yoparty

GSXR1100R skrev:
Skriv inte DEM, jag blir galen på DEM. :mad: :huvet :machinegu

Var inte arg på dem nu, dem är snälla :7peta Men dom andra däremot, dom kan du vara arg på :tungan

Grattis på födelsedagen Qwerty

Ha den äran och grattis :)

Sicken fin present, undra vad du får i julklapp :va

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Skriv inte DEM, jag blir galen på DEM. :mad: :huvet :machinegu

Det va inte jag som skrev. Det va tanten, jag va ju skitig upp till öronen, så jag lät tanten skriva för att inte skita ner mitt fina qwertyboard. :krama

Provade byta lite slangar, men han spottade ut oljan endå. fasiken jag åker nog på att köpa mej ett par orginal oljeslangar. Oljeslangar och svetsa om avgassystemet sen är både jag och hojen fit for fight. Tror nog han är redo för en provtur i nästa vecka.

Qwerty skrev:
Det va inte jag som skrev. Det va tanten, jag va ju skitig upp till öronen, så jag lät tanten skriva för att inte skita ner mitt fina qwertyboard. :krama

Provade byta lite slangar, men han spottade ut oljan endå. fasiken jag åker nog på att köpa mej ett par orginal oljeslangar. Oljeslangar och svetsa om avgassystemet sen är både jag och hojen fit for fight. Tror nog han är redo för en provtur i nästa vecka.
Grattis på oljedagen då Qwerty :lol

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...