han ROCKAR

Jag hoppas du har lite ironi i det du sa... :)
"I am a warpresident!" Jorå så att...

Läste för övrigt väldigt sparsamt i artikeln...
"Vi måste fortsätta styra världen" såg jag... Safe man! :gnissla

Blomquist #14 skrev:
Jag hoppas du har lite ironi i det du sa... :)
"I am a warpresident!" Jorå så att...

Läste för övrigt väldigt sparsamt i artikeln...
"Vi måste fortsätta styra världen" såg jag... Safe man! :gnissla

Iron på hög nivå men visst är det beundransvärt att asfaltera 2 länder och fortsätta, Han är ju inte direkt blyg av sig, min lärare från USA skämms ihjäl då han ser Bush

Chii skrev:
Iron på hög nivå men visst är det beundransvärt att asfaltera 2 länder och fortsätta, Han är ju inte direkt blyg av sig, min lärare från USA skämms ihjäl då han ser Bush
Tack :pannkyss

Det bästa är ju att karln är vald :3freak

Jag tycker hela världen borde heta USA!!!

Chii skrev:
... min lärare från USA skämms ihjäl då han ser Bush

Varför då? I och för sig, om man flyttar från USA till Sverige så är man väl helt retarderad. Han lär väl inte vara saknad. :D

jag säger det med en bild....han kan ju inte ens se världen genom en kikare :hihi

Bifogat

• 1385.jpg
    1385.jpg
    38.6 KB · Visningar: 124
Jag kan personligen tänka mig att se till att han inte styr det där landet en sekund til,men som sagt det är ju inte bara han det finns en hel massa med exakt likadana åsikter som han i det där konstiga landet Amerika.

snabbåka skrev:
Jag kan personligen tänka mig att se till att han inte styr det där landet en sekund til,men som sagt det är ju inte bara han det finns en hel massa med exakt likadana åsikter som han i det där konstiga landet Amerika.

Hur ska du se till det? Har du en pang pang hemma?

hur hade världen sett ut om inte någon hade hållt alla världen smådiktatorer åtminstone ett litet tag i skägget?

Inte för att jag är någon direkt fan av bush. och absolut ingen kommunist!! Men det hade blivit en rätt mustig soppa! Iof hade kanske arabvärldens ingredienser utplånat varandra och soppan hade blivit mild som potatis / purjosoppa!! :)

HenRRik skrev:
hur hade världen sett ut om inte någon hade hållt alla världen smådiktatorer åtminstone ett litet tag i skägget?

Inte för att jag är någon direkt fan av bush. och absolut ingen kommunist!! Men det hade blivit en rätt mustig soppa! Iof hade kanske arabvärldens ingredienser utplånat varandra och soppan hade blivit mild som potatis / purjosoppa!! :)
Kanske hade varit en mer samlad trupp som gaddat ihop sig då...
Flera länder som lekt polis tillsammans som vuxna människor :hihi

HenRRik skrev:

Du har helt rätt att en form av världspolis skall finnas som ingriper när det går fel till,men den världspolisen skall bestå av ett garde av flera länder med ett syfte
att hålla ordning,inte att usa går in i irak för sina egna syften.
Det roligaste är att lilla danmark hakar på hoppas dom på rabbaterad olja kanske?

Zee skrev:
Hur ska du se till det? Har du en pang pang hemma?

Mina ord var mest ett uttryck för den avsky jag känner för den människan.
Vem har pratat om våld?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...