Han du BBB internet och vill spara 600kr?

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Ring till abonnemangsavdelningen på BBB 0770777000 och säg att ni funderar på att byta till TDC och undrar om de kan erbjuda något för att ni ska stanna kvar. Vips så får man 100kr/mån i 6 månader i rabatt.

Mr K skrev:
2171093 Ring till abonnemangsavdelningen på BBB 0770777000 och säg att ni funderar på att byta till TDC och undrar om de kan erbjuda något för att ni ska stanna kvar. Vips så får man 100kr/mån i 6 månader i rabatt.

Hahaha... när jag för en gång skull tänkte köra snålstilen så gick jag nit :rodnar usch vad pinsamt!
Han sa till mig att det gick inte
- Du har 100 mgb förr 299:- Det går inte att hitta billigare bredband i denna galaxen

Last edited:
Mr K skrev:
2171093 Ring till abonnemangsavdelningen på BBB 0770777000 och säg att ni funderar på att byta till TDC och undrar om de kan erbjuda något för att ni ska stanna kvar. Vips så får man 100kr/mån i 6 månader i rabatt.
Hmm, verkar beror på var man bor det där.
Jag har haft BBB 10/10 Mbit sedan slutet av 2000, numera 100/10Mbit. Betalar 320 kr/månad för det. Nu har de öppnat stadsnät i Sundbyberg och kan få samma tjänst för 195 kr/månad.

Ringde först till BBB och frågade om de tänkt sänka sina priser med tanke på konkurrensen. Hon jag pratade med kunde inte svara på den frågan men hon sade att något var på gång och att jag skulle höra av mig om några dagar.

Skickade ett mail till BBB några dagar senare och ställde samma fråga. Svaret jag fick var att de inte hade några planer på att sänka priset. Frågade då hur de tänkt sig att behålla sina kunder med en sådan prisskillnad (gör 1500 kr/år). Svaret jag fick var "Det finns inga planer i dagsläget på prissänkning av tjänsten. F n arbetar vi med att uppgradera alla fiber kunders tjänst till 100 mbps" (goddag yxskaft).

Så nu blir det att säga upp sitt BBB-abonnemang.

//\//\

Adde-Gbg skrev:
2171100 Hahaha... när jag för en gång skull tänkte köra snålstilen så gick jag nit :rodnar usch vad pinsamt!
Han sa till mig att det gick inte
- Du har 100 mgb förr 299:- Det går inte att hitta billigare bredband i denna galaxen
295:- i månaden har jag för mitt 100/100 mbit, den försäljaren kan ju skita på sig för så mycket visste han!

Moha ha Så ja då behöver man inte gå till jobbet idag då :banana

Lyckades få BBB att betala min anslutningsavgift hos telia :banana

Coola Ola skrev:
2187785 Bostadsrättsförening, säkert. Här kostar BBB 100/10 plus IP-telefoni 150:-/månad. Helt ok.

Jaså, men jag bor också i bostadsrätt och här kostar 10/10 320:- / mån :mad:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...