Han borde nog gå och köpa en trisslott!!

Han kan nog köpa 10 st. Fy fan vikken tur han hade(förutsätter att han klarade sig)

Jag kunde till och med lista ut att det var exakt det klippet innan jag tryckte på länken så ja, den e gammal och har varit uppe ett antal gånger innan.

yonsson skrev:
Jag kunde till och med lista ut att det var exakt det klippet innan jag tryckte på länken så ja, den e gammal och har varit uppe ett antal gånger innan.

förstog nästan de men de va ett tag sen ja själv såg den så ja posta den ändå...

yonsson skrev:

Vad bra, jag har tappat bort HELA den där filmen, har du nån aning om vad den kan kallas, har glömt bort den helt

Det var väl Superbike-VM för en par, tre år sedan det där? Kommer ihåg att jag såg det på Eurosport. Har för mig att det hade kommit olja på banan så dom for i backen som käglor. Tur som en tokig i alla fall.... :angel

RandomHero skrev:
Den har nog vari uppe förut vet att den är gammal, men tåls att kolla på ändå..
Alltså sån tur har man bara en gång i livet fyfan :näsblod :4skrika
http://www.break.com/articles/luckyguy.html?t=4412
Fast de är nog som det står i rubriken att han inte kommer att vinna på lotto för att all hans tur är förbrukad. =)

Och de kan man väl hålla med om även om en lottovinst så klart aldrig är helt fel den heller....

Den är ju däremot helt klart sevärd om man missat den så jag menade inte att dissa den totalt. Han har ju sjuk tur två gånger oxå så det är synd att man inte ser hela klippet. I det får man se att han är sjukt nära på att bli träffad en av en annan hoj några sekunder innan detta klippet (kommentatorerna nämner det i klippet precis i början)

Edit: 1

Last edited:
Gula faran skrev:
:skrämd shit pomfritt..... mer tur än så kan man nog inte ha!!!

Jag tycker han skulle haft mer tur om han höll sig på hjulen och vann och fick ligga med alla 3 tjejerna som delar ut priserna.

Hela det klippet tror jag kallas "SS_assencrash_02.mpeg". Ruggigt är ordet...
Filmen ligger på hårddisken (ca 18MB), var kan man ladda upp den?

R1 Uffe skrev:
Vad bra, jag har tappat bort HELA den där filmen, har du nån aning om vad den kan kallas, har glömt bort den helt

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back