Solan
PotatoesMc.com
Kia skrev:2599738Absolut aldrig bara den ena partens fel såklart.
Men att alltid bli behandlad som en dörrmatta och alltid bli trampad på framkallar en del förakt kan säga.
Varför låter man någon behandla en som en dörrmatta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kia skrev:2599738Absolut aldrig bara den ena partens fel såklart.
Men att alltid bli behandlad som en dörrmatta och alltid bli trampad på framkallar en del förakt kan säga.
Solan skrev:2599740Varför låter man någon behandla en som en dörrmatta?
Kia skrev:2599744Det va just det jag inte gjorde, därför jag gick....
Kia skrev:2599744Det va just det jag inte gjorde, därför jag gick....
Solan skrev:2599753Men du skrev" att alltid bli behandlad som en dörrmatta...", då är det ju något som pågått en längre tid.
Varför låter man det gå så långt så att man börjar förakta varandra?
Dalafalo skrev:2599756Fick han inga parkeringsböter innan du gick![]()
![]()
Solan skrev:2599729Ja, alltså det är inte så att jag är helt nyfödd, jag har ett antal ex bakom mig men ingen jag känner avsky eller likande känslor för. Är det bara jag då som haft tur eller har ni hanterat det jäkligt kasst?
Det är väl sällan bara en persons fel?
.Kia skrev:2599676Jag sätter inte på nån....![]()

Bara man är på ungefär samma mognadsstadium, eller mognadsgrad, eller vad man vill kalla det, så är det inga problem.Chii skrev:2590061Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.
Vad tycker ni? Är det rent av så att det är ganska vanligt med så stor ålders skillnad![]()
(änligen fick jag använda den smileyn)Gabor skrev:2599595Fan , de är både sjukt ibland,å låt säga ...intressant.. men det bästa.......när x ringer å skriker å gapar..då svarar man bara lugnt:
_ DU , vi är inte gifta längre, jag lägger på nu, sen kan du.....
Är han dum, låt han smaka![]()
, en
å några
då
![]()
![]()
SSDD skrev:2599931Alltså ..Du blir bara påsatt ?
![]()
Lr du har ingen att sätta på ?
Anyway ,,Det kan vi Ändra på![]()
...det står en i vägen i så fall. Missvims skrev:2600595![]()
Japp, kan inte exet uppföra sig och prata normalt så finns ingen anledning att vara trevlig. Gäller iofs inte bara mot ex.
Solan skrev:2599673Jag förstår inte grejen med att avsky sina ex.
Om man ändå tyckt att de var så pass lämpliga att man exempelvis skaffat barn med dom så gör man väl sig själv ganska dum om man pratar om hur dåliga dom är?
Är det inte så då att det är en själv som är ganska blåst om man inte upptäckt felen och bristerna när man var tillsammans eller menar ni att exen plötsligt förändrar personlighet när de blir ex?
Blev det nån lööööv??? Kia skrev:2599744Det va just det jag inte gjorde, därför jag gick....
gabor2 skrev:2682395Och pang jackpott rakt i armarna på en man med känsla för takt och respekt !
Ungrare = nyligen utsedda till europas eller var det världens bästa älskare![]()
Åldersskillnad är ett hinder men bara ett litet ett ! Värre med samma ålder och ingen kärlek !Dock håller jag med vissa andra trådare ! TICK TACK biologiska
klockan tickar högt för många vid 32 års ålder! Så se upp! De vet vad de gör ,gör du?

gabor2 skrev:2682395Och pang jackpott rakt i armarna på en man med känsla för takt och respekt !
Ungrare = nyligen utsedda till europas eller var det världens bästa älskare![]()
Gabor skrev:2682712![]()
....det är med den sortens inställning till livet man når framgång...
![]()
...finns en hel del att lära ut till de svenska männen, men jag låter dom själva komma på sina misstag, tror jag sitter å läser om dessa " forskare " här på Sporthoj istället med ett stort garv .
PS: Det var europas bästa visserligen, men det är ju där vi är nu... Ds.
Boldog új évet kivanok,![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!