Hamstershoppen!

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Till förmån för en medlem på detta forum har jag nu öppnat en hamstershop..

Det finns små, stora, bleka, feta, randiga, gröna o sköna så om ni vill lägga in en beställning går det bra.

Beställer dom lådvis från grönland så leveranstiden är väl 2-5 månader men dom har garanterat att det finns lufthål i kartongen.

vill gärna att det är några som beställer samtidigt eftersom det blir synd om lilla Arne ska behöva åka själv i en kartong.
 
Menas hamster med ett litet råttliknade onödigt burboende husdjur!?? :va

Eller i detta fall kanske det rör sig om reptilmat.
 
Går dom att få kryddade och färdigstekta .
 
Ehm.. kom ihåg att det är LÅDAN du ska göra hål i..

[YOUTUBE-ID]DXHaCEhOiWU[/YOUTUBE-ID]
 
tack!

nu kan jag sova mycket bättre om nätterna och beställer givetvis två (2) av dig. tar de direkt i kassen helt enkelt!

du har räddat framtida intressen och därför bjuder jag dig på valfri lunch inklusive dricka när säsongen '09 börjat med hojjning ut mot waxholm.

:klappar
 
Jahaja!
Nu när man väl bestämt sig för ett koppel hamstrar så säger :tuttar stopp.
Men det var väl själva f-n att det ska vara så svårt att bestämma sig för :tuttar !!!!! Ingen flodhäst och ingen hamster:va
Då kontrar hon med en vandrande pinne....
Jo tjena. Dom är ju sköna att mysa med i soffan.:huvet :huvet
 
Jahaja!
Nu när man väl bestämt sig för ett koppel hamstrar så säger :tuttar stopp.
Men det var väl själva f-n att det ska vara så svårt att bestämma sig för :tuttar !!!!! Ingen flodhäst och ingen hamster:va
Då kontrar hon med en vandrande pinne....
Jo tjena. Dom är ju sköna att mysa med i soffan.:huvet :huvet
Du har väl en annan "pinne" hon kan mysa med i soffan?:rolleyes:
 
Silvertejp har man i garaget för att tex. laga en trasig skruvmejssel med.

Gaffatejp har men när man jobbar med musikutrustning eller på en scen.

Racingtejp är i stort sett likadan som ovan men används bland annat för att laga kraschade kåpor.

Hamster tejp har man för att hamstern inte ska spricka när man...eeh, använder den. Ingår det?
 
Bäver, är det något du planerar köpa in i framtiden? Enligt Bo Landin ska detta vara en höjdare.
 
tack!

nu kan jag sova mycket bättre om nätterna och beställer givetvis två (2) av dig. tar de direkt i kassen helt enkelt!

du har räddat framtida intressen och därför bjuder jag dig på valfri lunch inklusive dricka när säsongen '09 börjat med hojjning ut mot waxholm.

:klappar

2 smårandiga kommer i en plastkasse på posten... Leverantören ansvarar ej för tillståndet på de små kräken vid ankomst. :tungan

Hamster tejp har man för att hamstern inte ska spricka när man...eeh, använder den. Ingår det?


Absolut :tummenupp
dock är den snordyr men det gör väl inget :)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top